Receptionist på heltid till internationellt bolag på Södermalm

Receptionist på heltid till internationellt bolag på Södermalm

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Gillar du kundkontakt och anser dig ha ett vänligt och professionellt bemötande? Trivs du i rollen som ansiktet utåt på ett företag och har erfarenhet av service i toppklass? Då är det kanske just dig vi behöver! Till en av våra kunder söker vi nu en utåtriktad, representativ och servicemedveten receptionist. Uppdraget är på heltid i Stockholmsregionen med start i september/oktober.

Om oss
KFX HR-Partner är ett auktoriserat rekrytering-, bemanning- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega.

Vid bemanningsuppdrag blir du anställd av KFX HR-partner, och det är därför viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är stolthet, omtanke samt engagemang och dessa ska genomsyra allt vi gör.


Arbetsuppgifter
Som receptionist har du en spännande roll med varierande arbetsuppgifter inom service, administration och kontor. Dina arbetsuppgifter innebär att ta emot besökare, hantera post och paket, svara på mail och i telefon, ha kontakt med leverantörer och se till att hålla allmänna utrymmen snygga och iordningställda. Förutom dina sedvanliga receptionistuppgifter kommer du även vara behjälplig med förberedelser inför event, luncher, projekt och en del administrativa uppgifter.

Kvalifikationer
För att trivas i rollen som receptionist bör du vara utåtriktad och ha ett genuint intresse för människor och serviceyrket. Du sprider positiv energi, ser var och vad som behöver göras samt tar mycket eget ansvar. Det är viktigt att du är självgående och tar eget initiativ när du ser att något behöver åtgärdas.

För att vara kvalificerad för tjänsten har du:
• Tidigare erfarenhet av service, gärna från butik, café eller hotell
• Kunskaper inom Microsoft Office, främst Outlook, Excel och Powerpoint
• Behärskar väl svenska och engelska i både tal och skrift
Att du även är social, prestigelös och framåt gör att du kommer att passa bra in i teamet. Du kommer att få möjlighet att arbeta i en modern miljö i fräscha lokaler med mycket förändringar och nytänkande.


Övrigt
Tjänsten är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer vara anställd hos KFX HR-partner men arbeta ute hos vår kund på Södermalm. Arbetstiderna är måndag till fredag på heltid fördelade på två skift, där du ena veckan arbetar kl. 08:00 – 17:00 och andra veckan arbetar 09:00 – 18:00.

Du är välkommen att skicka in din ansökan redan idag då urval och intervjuer sker löpande tills vi hittat rätt kandidat. Vi tar ej emot ansökningar via email eller telefon, vid frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Mathilda Berg på 08-663 99 00.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: KFX HR-partner Skandinavien AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 juli 2021
  • Ansök senast: 3 september 2021

Liknande jobb


Receptionist

Receptionist

19 november 2024

19 november 2024

Spontanansökan - Receptionist

19 november 2024