RECEPTIONIST PÅ HELTID TILL VALEDO

Arbetsbeskrivning

Ryska Posten Bemanning söker för Valedos räkning en receptionist som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med start i slutet på augusti. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN

Valedo är en tillväxtorienterad aktiv ägare som investerar i mellanstora verksamheter, främst i Sverige och i resten av Norden, med tydlig tillväxt- och utvecklingspotential.Valedo är ett aktivt stöd till företagsledningar i genomdrivandet av långsiktiga värdeskapande initiativ och för att stärka verksamheters marknadspositioner.

Nu söker de en professionell och serviceinriktad receptionist till deras centralt belägna kontor i Stockholm. Arbetsuppgifterna innebär allt ifrån att ta emot gäster till att se över kontorslokalerna och hantera olika administrativa arbetsuppgifter. Tempot och arbetsbelastningen på kontoret kan skifta mellan högt och lågt. Tjänsten är perfekt för dig som är bekväm med båda samt kan ta egna initiativ och arbeta självständigt. Tjänsten är på heltid och du arbetar måndag-fredag mellan kl. 08.00-17:00.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss.

Arbetsuppgifter

Som receptionist kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter som exempelvis:

Ta emot och välkomna besökare, investerare och leverantörer

Sköta kontorets posthantering

Förbereda konferensrum inför möten

Sköta beställningar av exempelvis kontorsmaterial

Faktura- och kvittohantering

Kontakt med leverantörer

Allmän skötsel av kontoret

Ge support till övriga medarbetare

VI SÖKER DIG SOM

Är professionell och serviceinriktad

Kan tala och skriva svenska och engelska obehindrat

Har goda kunskaper i Officepaketet & Outlook

Erfarenhet från liknande tjänst är meriterande, men inget krav. Som person ser vi att du är hjälpsam, lyhörd, prestigelös och serviceinriktad för att passa in i rollen och i organisationen. Du är positiv, ansvarstagande och kan arbeta strukturerat. Vidare är du proaktiv och har förmågan att arbeta både i team och självständigt.

ÖVRIG INFORMATION

Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa pårekrytering@rpbemanning.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Sandra Bäckman

Marlen Plånborg

Matilda Örtenmark Nilsson

Svante Larsson

Rakel Lilja

Matilda Dahlin

Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger

Oscar Almgren

Gabriela Montenegro
08 518 072 04

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ryska Posten Bemanning STOCKHOLM
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
  • Publicerat: 8 juli 2019

Besöksadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
None

Postadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
STOCKHOLM, 10253

Liknande jobb


Passhandläggare (Sommarvikariat)

Passhandläggare (Sommarvikariat)

20 december 2024