Receptionist på uppdrag till ledande byrå i Stockholm

Receptionist på uppdrag till ledande byrå i Stockholm

Arbetsbeskrivning

Om rollen
I rollen som receptionist har du en central roll på kontoret, du är företagets ansikte utåt, tar emot, välkomnar och tar hand om externa besökare såväl som interna kollegor. Affärsverksamheten hos vår kund vilar på en kompetent och effektiv supportorganisation som arbetar med förstklassig service där du får vara med och bidra till en förstklassig supportfunktion.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara, men begränsas inte till:

• Ta emot gäster och besökare och visa dem tillrätta.
• Ta emot inkommande samtal till växeln.
• Ansvara för kontorets access behörigheter.
• Larma på och av.
• Bokning och avbokning av konferensrum samt ansvarig för kommunikation till konferensvärdinnor vid sena bokningar.
• Ansvara för att väntrummet alltid ser trevligt och städat ut samt att levererade tidningar placeras i bokhyllan i väntrummet.
• Administration av receptionens mejl.
• Post & budhantering.
• Ansvara för konferensmaterial.
• Koordinering av uppvaktning (födelsedagar, nyanställda).
• Koordinering av lunch och massage.
• Support vid closing och signing (utskrivt).
• Ansvara för bokning av onsdagsfika.
• Beställning av taxi.
• Ansvara för att medicinskåpet är påfyllt.
• Ansvara för att receptionspärmen är uppdaterad.
• Supportera i konferensen vid behov.
• Upplärning av växel och reception.

Vem söker vi
Vi söker dig med tidigare arbetslivserfarenhet av rollen som receptionist och gärna annat serviceyrke. Som person är du utåtriktad, tillmötesgående och hittar snabbt lösningar på uppkomna problem. Vidare skapar du naturligt kontakter och underhåller relationer. För att vara rätt person i den här rollen behöver du vara serviceinriktad, lugn och uppmärksam i ditt bemötande. Vidare har du ett intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra där du gärna gör det där lilla extra för att leverera bästa möjliga service. Du är flexibel i ditt arbete och har lätt för att anpassa dig till nya direktiv. Du är en kollega som bidrar med positiv energi, trivs i en professionell miljö med stundvis högt arbetstempo.

Du erbjuds
Du erbjuds en spännande tjänst där arbetet omfattar professionell service med en internationell prägel. Du kommer ha en viktig funktion i ett högpresterande team och får möjlighet att arbeta med kompetenta kollegor som drivs av utveckling och engagemang.

Detta är ett kortare konsultuppdrag där du erbjuds en visstidsanställning på 2-6 månader med relativt omgående start. För rätt person finns det även möjlighet till direktrekrytering efter denna tidsperiod. Du kommer att vara anställd hos oss på Jurek Rekrytering & Bemanning och arbeta hos vår kund i centrala Stockholm. För frågor om tjänsten går det bra att kontakta ansvarig konsultchef Felicia på felicia.pettersson@jurek.se. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

 

Sökord: kontorsassistent, office coordinator, reception, konferens

Kontaktpersoner på detta företaget

Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson

Rakel Jarl

Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson

Ulriikka Uittomäki

Berivan Mohammed

Malin Alexandersson

Thomas Eklöf

Rakel Jarl
070-972 13 52

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jurek Rekrytering & Bemanning AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 mars 2023
  • Ansök senast: 18 maj 2023

Besöksadress

Biblioteksgatan 11, Stockholm
None

Postadress

Biblioteksgatan 11
Stockholm, 11146

Liknande jobb


22 november 2024

22 november 2024