Receptionist på uppdrag till statlig kund

Receptionist på uppdrag till statlig kund

Arbetsbeskrivning

Novare Public grundades våren 2018 för att hjälpa offentlig sektor med rekrytering, bemanning och interimlösningar. Sedan dess har vi rekryterat 100-tals chefer och specialister till offentliga organisationer i hela Sverige. Idag har vi flera stora ramavtal med statliga myndigheter i hela Sverige. Genom vårt stora nätverk, långa erfarenhet och stora engagemang hjälper vi våra kunder att snabbt hitta rätt kompetens till sina organisationer.

Nu söker vi receptionister/växeltelefonister till uppdrag inom offentlig sektor. Reception på heltid, vardagar mellan 8:00–17:00.
Uppdragstart 2021-10-11 ett (1) år framåt med möjlighet för förlängning 3år,  ett år i taget.

 
Som konsult hos oss 
Novare Public är ett konsult- och rekryteringsföretag som hjälper offentliga organisationer med kompetensförsörjning. Vår vision är att vara det första valet för offentliga organisationer när de behöver tillföra ny kompetens samt att vara det självklara valet för konsulter som vill arbeta inom offentlig sektor. Vår främsta styrka är att hitta rätt kompetens till våra kunder. För oss är det viktigt att våra rekryterade kandidater och konsulter matchas till rätt roll där de kan bidra med sin kompetens, trivas och utvecklas på jobbet.
 
Som konsult hos Novare Public blir du en del av vår organisation och växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Våra konsulter kan välja mellan att vara anställd hos oss eller att fakturera genom eget bolag. Vi kan erbjuda spännande uppdrag inom olika affärsområden i hela landet. En dedikerade konsultchef stöttar och hjälper dig genom hela uppdraget.
 
 
Arbetsuppgifter
Myndigheten använder Tele2 som telefonistsystem och Microsoft Teams. Vi har cirka 100 inkommande samtal per dag för närvarande.
 

• Svara på inkommande samtal till växel och journummer. Koppla dessa samtal till rätt person eller grupp.
• Ta emot sjukanmälningar, hänvisa anknytning och skicka ut "dagens inrapporterade frånvaro till chefer".
• Ta emot och registrera besökande samt kontakta rätt person som hämtar den besökande.
• Ta emot varuleveranser, t ex fruktkorgar. Köra ut fruktkorgarna till våra lunchrum.
• Sköta om post, postfack, bud-, och pakethantering.
• Sköta viss konferenservice vid externa- och interna möten.
• Ansvara för ordningen i kök, kopierings- och konferensrum samt sköta diskmaskiner.
• Hantera och administrera våra inpasseringskort samt dela ut tillfälliga kort.
• Hantera bokningslistor för bl a massagetider och meddela om lediga tider finns.
• Utlåning av och support på teknisk utrustning (t.ex. bärbara datorer, extra mobiltelefoner, konferenstelefoner och dataprojektor).
• Administrera och uppdatera sökorden i hänvisningssystemet.
• Läsa in röstmeddelanden i automatisk telefonist.
• Introducera nyanställda i telefonisystemet.
• Andra uppgifter kan tillkomma om tid finnes och om det ryms inom denna förfrågans kompetensprofil. Samverkansformer för detta kommer att överkommas med leverantören innan uppdragsstart.

 
Vi söker dig som har

• Slutfört gymnasium eller likvärdig utbildning
• Minst sex (6) månaders arbetslivserfarenhet som receptionist och/eller växeltelefonist
• Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
• Erfarenhet av att använda telefonväxlar och hänvisningssystem
• Kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som skrift
• Professionell, självgående, ansvarstagande och serviceinriktad
• Mycket god förmåga att leverera tjänsten med hög kvalitet och tillgänglighet

 
Övrig information:
Placering: Sundbyberg
Anställning: Heltid med start i Juni

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Novare Public
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 maj 2021
  • Ansök senast: 27 maj 2021

Liknande jobb


Administratör

Administratör

13 november 2024