OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kontorsfixarna grundades 1986 och är ett av branschens äldsta bemannings- och rekryteringsföretag. Vi är en lyhörd, flexibel och engagerad partner som erbjuder ett brett och anpassat utbud av personaltjänster. På vår kundlista återfinns en lång rad välrenommerade industri- och tjänsteföretag inom bland annat bank och försäkring, dagspress, biltillverkning, elektronik och underhållningsindustri. Kontorsfixarna har ca 450 medarbetare och finns representerat med regionala kontor runt om i landet Vi söker en receptionist till ett av våra kundföretag som erbjuder skatterådgivning inom svensk och internationell företagsbeskattning och mervärdesskatt. Företaget riktar sig framförallt till stora och medelstora företag och de strävar efter att tillhandahålla marknadens bästa skatterådgivning inom sina specialkompetenser. De har sin verksamhet belägen i mycket trevliga lokaler i centrala Stockholm. Arbetsuppgifter Som receptionist kommer du att vara företagets ansikte utåt och är då ansvarig för att ta emot företagets kundbesök. I dina arbetsuppgifter ingår att ta hand om företagets telefonväxel, konferensrumsbokning samt post- och budhantering. Vidare innefattar tjänsten viss administration så som sortering av fakturor, resebeställningar och beställningar av fast telefoni. Kvalifikationer och egenskaper Vi söker dig som har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och som förstår betydelsen av ett professionellt, flexibelt och servicemedvetet kundbemötande. Du har en hög social kompetens och ett trevligt och utåtriktat sätt. Vidare är det viktigt att du har förmågan att se vad som behöver göras och att du som person är självständig och prestigelös. Erfarenheter av MS Office och telefonväxel ses som meriterande.