OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en receptionist till en av våra entreprenader. Kundföretaget är ett av världens ledande företag inom spelindustrin och levererar datorstyrda system samt online-system för hantering av lotteribolags tips- och spelkuponger. Arbetsuppgifter Tjänsten innefattar sedvanliga receptionistuppgifter såsom att ta emot besökare och svara på inkommande samtal från växeln, posthantering, utlåning av passerkort, bokning av konferenser mm. Arbetet innebär även att hantera administration kring resebeställningar och annat som kan uppkomma i samband med det. Kvalifikationer och egenskaper Vi söker dig som har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och som förstår betydelsen av ett professionellt, flexibelt och servicemedvetet kundbemötande. Du har en hög social kompetens och ett trevligt och utåtriktat sätt. Du ska vara initiativrik, representativ och självständig. Det är viktigt att du har goda språkkunskaper i svenska och engelska samt goda datorkunskaper, främst i Microsoft Office. Vi ser gärna sökande som har erfarenhet av resebeställningar. Kunskaper i telefonväxeln MD110 och hänvisningssystemet OWS är meriterande. Tillträde: omgående, dock senast 12 februari 2007 Omfattning: 50% Anställning: bemanningsuppdrag, tillsvidare Lön: enligt överenskommelse