OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
BNP Paribas Cardif – försäkringsbolaget i en föränderlig värld. Genom förståelse för våra samarbetspartners kärnaffär och behov, erbjuder vi skräddarsydda försäkringslösningar och skapar mervärde för våra partners – alltid med kunden i fokus. BNP Paribas Cardif Nordics försäkringsverksamhet är en del av bankkoncernen BNP Paribas som är en av Europas ledande aktörer inom bank-och finanstjänster.
Vi söker nu dig med som brinner för god service – du som delar vårt engagemang och vår känsla för ansvarstagande! Kan du vara vår nya Receptionist?
Som Receptionist kommer du…
… att vara vår första kontaktpunkt mot kunder, leverantörer och kandidater. Du svarar på inkommande samtal i växeln och porttelefonen samt tar hand om besökare till kontoret. Vidare ansvarar du för diverse administrativa uppgifter samt för att mötesrum och kök är representativa och håller hög nivå. Du kommer också hjälpa till med att förbereda och beställa luncher och fika. Rollen innebära att hjälpa till att ta emot och skicka diverse försändelser och beställa kontorsmaterial. Samt övrigt förekommande administrativa arbetsuppgifter i receptionen. I rollen kommer du stötta vår nuvarande receptionist i hennes arbetsuppgifter.
Vi söker dig som...
… har arbetat i en liknande roll tidigare och som brinner för att ge en god service. Som person är du positiv och glad och du trivs med att arbeta i ett växlande tempo. För att trivas i rollen har du lätt för att anpassa dig efter rådande situation och hjälper till där det behövs, vidare är du strukturerad, noggrann och pålitlig.
Våra önskemål till dig:
· Erfarenhet från administrativt arbete
· Erfarenhet från en serviceinriktad roll
· Goda kunskaper i Office paket och i Teams
· Flytande i svenska både i tal och skrift
· Goda kunskaper i engelska
Varför BNP Paribas Cardif?
Tänk dig en organisation, tillräcklig liten för att utvecklas men tillräckligt stor för att hantera förändringar. Hos oss på BNP Paribas Cardif, genomsyrar affärsutveckling allt vi gör och vi uppmuntrar ständigt till innovativt tänkande. Med ca 130 medarbetare i Sverige, Norge och Danmark, utvecklar och tillhandahåller vi personriskförsäkringar på den nordiska marknaden via banker och finansbolag. Hos oss får du möjligheten att kliva in i en spännande expansiv fas i ett internationellt företag med en mångkulturell miljö. Här får du möjlighet att påverka med din erfarenhet och expertis samt arbeta med engagerade och härliga kollegor.
Vi erbjuder dessutom förmånlig pensionsplan, friskvårdsbidrag, flytande arbetsfria dagar, träning på betald arbetstid, Benify förmånsportal, kompetensutveckling samt sociala aktiviteter och tillställningar.
För mer information se www.bnpparibarcardif.se eller på Linkedin #BNPParibasCardifNordic
Mer om tjänsten:
Tjänsten är en halvtidstjänst, arbetstider mån-ons 12.00-16.00, tors 12.00-17.00 fredagar 13.00-16.00 med start i slutet på sommaren. Har du frågor om tjänsten går det bra att kontakta, Ninni Andersson, HR Business Partner, ninni.andersson@bnpparibascardif.com
Du är välkommen med din ansökan till vår jobbportal, via länken nedan. Sista ansökningsdag är den 14:e juni. Tveka inte att skicka din ansökan redan idag. Då urvalsprocesser och intervjuer sker löpande kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Tänk på detta innan du skickar in din ansökan (i enlighet med GDPR-lagstiftningen): Din ansökan ska ej innehålla personuppgifter kring civilstatus, familjesituation/barn, etniskt ursprung, ålder, politiska åsikter, religiös eller filosofisk övertygelse, medlemskap i fackförening, hälsa eller sexuell läggning.