OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag.I Sverige har vi för närvarande ca 50 kontor och 5000 anställda.För mer information, gå in på www.adecco.se. Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativ chefer, HR-specialister, personalchefer m.fl.Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Du har mycket kontakter internt men även med externa leverantörer.Tjänsten är mycket varierande med många olika typer av arbetsuppgifter, bl.a. ingår det att: *Ansvara för att ramarna inom uppsatt internservicebudget följs *Ansvara för driften av kontoret fungerar som det ska *Ansvara för telefonväxel och posthantering *Ansvara för att besöksrutiner efterföljs *Ansvara för beställning och leverans av mat vi interna/externa möten *Skapa rutiner för lokalmiljön på företaget *Ansvara för samordning och beställningar av kontorsmaterial och påfyllning i kopieringsstationerna samt internförråd. Vem söker vi?Du har en treårig gymnasieutbildning, gärna med inriktning service/hotell eller liknande.Vidare har du tidigare erfarenhet av dessa arbetsuppgifter och är van vid att samordna en reception.Du har goda kunskaper i Officepaketet samt i växelhantering.Dina engelska kunskaper är mycket goda, har du dessutom kunskaper i ett ytterligare nordiskt språk ses det som en fördel.Som person är du noggrann, strukturerad och har god förmåga att prioritera.Du samarbetar bra med andra människor och tar gärna egna initiativ.För att lyckas bra i rollen som receptionist krävs det att du är kommunikativ och sätter kunden i centrum. För att arbeta som konsult bör du vara positiv, flexibel och kontaktskapande.Du har stor personlig mognad och en hög känsla för service.Du har lätt att lära känna såväl nya rutiner som människor och får i gengäld en vardag som utvecklar och stimulerar dig. Vad erbjuder vi?Du blir anställd som konsult i Adecco Sweden, och kommer att jobba med olika uppdrag som matchar din kompetens.Dina ambitioner ger oss förhoppningsvis möjligheten att förmedla intressanta uppdrag på attraktiva företag, tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.På kort tid kommer du att få en bred erfarenhet och ett stort kontaktnät.Tjänsten som receptionist ska tillsättas omgående.Arbetet är förlagt på heltid och med sedvanliga kontorstider. Är du intresserad?Skicka in din ansökan så snart som möjligt.Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden.Ansök till tjänsten genom att registrera dig hos Adecco, www.adecco.se.