Receptionist sökes för flexibelt deltidsjobb hos våra kunder

Receptionist sökes för flexibelt deltidsjobb hos våra kunder

Arbetsbeskrivning

Är du en högskolestudent som letar efter ett spännande extrajobb vid sidan av dina studier? Eller har du kanske redan en annan sysselsättning på minst 50% och vill ta dig an nya utmaningar? Om du är en person som brinner för service och vill utvecklas i en dynamisk arbetsmiljö, då har vi det perfekta jobbet för dig! Vi söker just nu receptionister till vår receptionistpool i centrala Göteborg.

Arbetsuppgifter

Som receptionist hos oss får du möjlighet att arbeta i några av våra kunders moderna och välrenommerade kontor mitt i Göteborg. Du blir en del av en energifylld och varierad arbetsmiljö där varje dag bjuder på nya möten och uppgifter. Detta är en fantastisk chans för dig som vill bygga värdefulla erfarenheter, nätverka och utvecklas i en professionell roll. Arbetet omfattar traditionella receptionistuppgifter som att välkomna besökare, hantera inkommande samtal, posthantering, inköp av kontorsmaterial och koordinering av konferenser. Våra arbetspass är schemalagda under kontorstid, måndag till fredag, och vi ser gärna att du är tillgänglig minst 2-3 dagar per vecka.

Om oss

KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare. Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och lättillgänglig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.

Kvalifikationer

Vi söker dig som är glad, serviceinriktad och har en naturlig förmåga att kommunicera med andra. Har du erfarenhet av serviceyrken, reception eller telefonväxel är det meriterande, men viktigast är att du har rätt inställning och är redo att lära dig. Du bör vara bekväm med att arbeta både självständigt och i team, ha goda språkkunskaper i svenska och engelska, samt vara duktig på att hantera olika datasystem. Vi värdesätter att du är ansvarstagande, lösningsorienterad och har ett professionellt kundbemötande.

Övrigt

Vi erbjuder en social, rolig och omväxlande extratjänst som ger dig möjlighet att växa både personligt och professionellt. Vi ser gärna att du kan engagera dig hos oss under minst ett års tid, och som tack för ditt engagemang erbjuder vi en fast timlön enligt kollektivavtal.

Sök nu!

Är du redo för en utmaning? Skicka in din ansökan idag och bli en del av vårt team! Har du frågor eller funderingar är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Jonna Bushati på jonna.bushati@kfx.se.

Vi ser fram emot att höra från dig!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: KFX HR-partner
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 december 2024
  • Ansök senast: 13 januari 2025

Liknande jobb


Office Coordinator

Office Coordinator

17 december 2024

Receptionist

Receptionist

17 december 2024

16 december 2024