OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Vi söker en receptionist för kunds räkning för längre projektanställning. I rollen kommer du att vara verksam inom företagets reception med både intern och extern service. I arbetsuppgifterna ingår en stor del växeltelefoni. Posthantering, registrering och övrig administration är också en del av din vardag. I rollen ingår även att förbereda och ta emot kundbesök.
Erfarenheter
Vi tror att Du har tidigare erfarenhet från receptionsarbete och/eller inom kundtjänst/administration och är van att arbeta i ett högt tempo. Din datorvana är god och du hanterar Officepaketet.
Vem är du?
Du har en naturlig fallenhet för service och ser möjligheter snarare än problem. Du har god förmåga att strukturera ditt arbete och kan prioritera vid hög arbetsbelastning.
Arbetet utförs under stort eget ansvar, därför är det viktigt att du står för laganda, är lyhörd, flexibel och social.
Ansökan
Tjänsten startar den 2 januari, vi arbetar med ett kontinuerligt urval. Sänd därför in din ansökan så snart som möjligt. Kontakt person är Anna Petersson anna.petersson@pspartner.se. Tjänsten är en projektanställning hos kund belägen i Partille.
Kontaktpersoner på detta företaget
Johan Sjöberg
Lena Wadenby
Anna Petersson
Gabriella Christiansen
Mats Törn