Receptionist sökes för kunds räkning

Arbetsbeskrivning


Dina arbetsuppgifter

Vi söker en receptionist för kunds räkning för längre projektanställning. I rollen kommer du att vara verksam inom företagets reception med både intern och extern service. I arbetsuppgifterna ingår en stor del växeltelefoni. Posthantering, registrering och övrig administration är också en del av din vardag. I rollen ingår även att förbereda och ta emot kundbesök.

Erfarenheter

Vi tror att Du har tidigare erfarenhet från receptionsarbete och/eller inom kundtjänst/administration och är van att arbeta i ett högt tempo. Din datorvana är god och du hanterar Officepaketet.

Vem är du?

Du har en naturlig fallenhet för service och ser möjligheter snarare än problem. Du har god förmåga att strukturera ditt arbete och kan prioritera vid hög arbetsbelastning.

Arbetet utförs under stort eget ansvar, därför är det viktigt att du står för laganda, är lyhörd, flexibel och social. 

Ansökan

Tjänsten startar den 2 januari, vi arbetar med ett kontinuerligt urval. Sänd därför in din ansökan så snart som möjligt. Kontakt person är Anna Petersson anna.petersson@pspartner.se. Tjänsten är en projektanställning hos kund belägen i Partille.

Kontaktpersoner på detta företaget

Johan Sjöberg

Lena Wadenby

Anna Petersson

Gabriella Christiansen

Mats Törn

Sammanfattning

  • Arbetsplats: PSPartner
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid
  • Publicerat: 17 december 2013

Besöksadress

FABRIKSGATAN 7
None

Postadress

Fabriksgatan 7
Göteborg, 41250

Liknande jobb


22 november 2024

11 november 2024

22 november 2024