OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du tidigare erfarenhet som receptionist och internservice samt vill arbeta deltid? Då kan detta passa dig perfekt! Sök tjänsten med placering i Umeå redan idag!
Arbetsbeskrivning
Uppdraget är på ett A working lab (AWL) och är ett så kallat ett nationellt coworkingkoncept som riktar sig mot start-ups och småbolag med koppling till akademin.
Syftet med uppdraget/tjänsten är bemanning till AWL Universum vid Umeå universitet. AWL Universum erbjuder privata kontor, flexplatser, mötesrum och en fantastisk eventlokal, Rotundan. AWL Universums kunder är till stor del innovationsfrämjande organisationer och start-up företag med koppling till akademin, men eventlokalen används också av andra externa företag och av universitetet. Utöver detta så skapar de ett community på platsen där medlemmar kan träffas och lära av varandra och knyta nya kontakter. Detta gör de genom olika typer av aktiviteter, antingen själva eller tillsammans med våra samarbetspartners.
I rollen som Service manager/receptionist på AWL säkerställer du dagligen den bästa gäst- och medlemsupplevelsen och ser till att våra lokaler håller ett bra skick. Det innebär att till exempel finnas tillgänglig för att ta emot besökare, svara på frågor från medlemmar och att visa lokalerna för potentiella kunder. Du ser till att det är ordning och trivsamt i lokalerna och att de tjänster och produkter som ingår i medlemskapen finns tillgängliga och fungerar – du beställer och felanmäler annars vid behov. Du arbetsleds av deras Site Mangager.
Vem är du?
Du är positiv, social och har en naturlig fallenhet för service. Vi söker dig som är en prestigelös, en god lyssnare, proaktiv, har enkelt att samarbeta med andra personer och trivs i en flexibel miljö där de flesta dagar kommer se olika ut. Du är en problemlösare och trivs med att många bollar i luften. Du älskar människor och service och förstår när det är dags att rycka in både för kunder och kollegor som behöver din hjälp.
Vidare ska du uppfylla följande;
• Engelska i tal och skrift – kommer att användas dagligen
• Administrativ erfarenhet – Office paket
• Erfarenhet från Internservice/FM
• Erfarenhet som receptionist
• Erfarenhet av events är meriterande
Vad vi erbjuder
Ett konsultuppdrag på deltid (omfattning 50%) med start så snart möjligt (omgående) och löper tom. 2023-12-31. Tjänsten kräver närvaro på plats. Du kommer att erbjudas ett konsultuppdrag och kommer att bli anställd av Jurek Rekrytering & Bemanning och vara uthyrd till vår kund. Vid frågor angående tjänsten är du varmt välkommen att kontakta konsultchef Kajsa Lidén på kajsa.liden@jurek.se
Då urvalsprocessen och intervjuer sker löpande är du varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt via www.jurek.se.
Om Jurek
Jurek är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, administration samt marknad och management.
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson
Rakel Jarl
Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson
Ulriikka Uittomäki
Berivan Mohammed
Malin Alexandersson
Thomas Eklöf
Rakel Jarl
070-972 13 52