OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För kunds räkning söker vi nu en receptionist för en heltidstjänst.
Arbetsplatsen är ett sjukhem i centrala Stockholm.
I arbetsuppgifterna ingår:
Hantera inkommande samtal till växeln
Ta emot besökare
Bokning av konferensrum
Diverse kontorssysslor så som kopiering, inköp, posthantering samt administrativa arbetsuppgifter
Personliga egenskaper hos dig:
- Serviceinriktad och stort intresse för människor
- Är ambitiös och har rätt inställning
- Gillar utmaningar och att utvecklas
- Är flexibel i ditt arbetssätt
- Är en lagspelare
Önskvärda kvalifikationer:
Goda kunskaper i Officepaketet (Excel, Word, Outlook, Powerpoint)
Datorvarana
Har lätt att uttrycka dig i tal och skrift
Flytande i tal och skrift i svenska och goda kunskaper i engelska.
Ett plus är om du har arbetat i reception tidigare
Vi har öppet vardagar 06.30-19.00 samt helger 09.00-18.00. Under vardagar fördelas tiderna mellan ett förmiddagspass och ett eftermiddagspass, helgarbete förekommer var tredje helg.