Receptionist sökes till Academic Work, vikariat

Arbetsbeskrivning

Beskrivning av företaget: Academic Work hjälper studenter och unga akademiker till jobb.Det är det vi brinner för!Vi är idag verksamma i fem länder, störst i Norden inom vår nisch och bland våra kundföretag återfinns många stora internationella företag.Tack vare vår internationella expansion kan vi erbjuda våra medarbetare goda utvecklingsmöjligheter.Vår vision är att bli världens största arbetsgivare för studenter och unga akademiker och vår resa har bara börjat. Genom åren har vår prestation belönats med många fina utmärkelser, bland annat; Årets grundare, Årets gasellföretag och Årets tillväxtföretag.Vi är övertygade om att detta är ett resultat av vår strävan att uppnå 100 % nöjda kunder, konsulter och medarbetare.Vill du bli en del av vår framgång?Till vårt Linköpingskontor söker vi nu en receptionist med stor servicekänsla som skall vikariera för vår medarbetare som ska vara föräldraledig.Du kommer att få arbeta i nya fräscha lokaler centralt beläget i Linköping bland medarbetare med stort engagemang.Som receptionist kommer du dagligen att ansvara för att ge god service till besökare och intern personal. Du kommer t.ex. att: - Ta emot inkommande samtal och koppla vidare med hjälp av vårt växelsystem - Vara behjälplig vid bokningar och inköp - Ansvara för posthantering samt ankomstregistrera inkommande fakturor.Vi söker dig som: Vill att våra besökare ska mötas av ett stort leende och positiv energi, det är därför viktigt att du är en god relationsskapare och har en utåtriktad personlighet.Vi söker dig som vågar ta initiativ i ditt arbete och som ser utvecklingsmöjligheter i de utmaningar du ställs inför.Du har kanske tidigare erfarenhet av service i någon form och brinner för detta område.Vidare har du lätt för att anpassa dig till ändrade omständigheter och har förmågan att snabbt ändra synsätt och förhållningssätt samtidigt som kvaliteten i ditt arbete bibehålls.Att hålla en god struktur i ditt arbete är för dig självklart, du är duktig på att organisera och prioritera aktiviteter på ett effektivt sätt. Skicka in din ansökan omgående då vi går igenom urvalet löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Artiklar i detta ämnet

  1. Gratis kontantkort - Hur då?

Kontaktpersoner på detta företaget

Konsultchef Kristina Hammarlund
013-24 41 40
Sandra Bohlin
0736-44 85 55 013-470 9606
Rekryteringskonsult Cathrin Eklund Lövstedt
013-244109 0736-448506
Rebecca Berg

Karolina Knutsson

Consultant Manager Anna Fransson
013-474 5178
Konsultchef Kristina Hammarlund
013-24 41 40
Consultant Manager Kristina Hammarlund
013-24 41 40
Cathrin E.Lövstedt

Martin Danielsson

Sammanfattning

Besöksadress

Drottninggatan 23
None

Postadress

Drottninggatan 23
LINKÖPING, 58225

Liknande jobb


Telefonist/Receptionist till Regionens kontaktcenter i Östersund

Telefonist/Receptionist till Regionens kontaktcenter i Östersund

14 november 2024

14 november 2024

13 november 2024

11 november 2024