OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
OM OSS.
Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
VAD SÖKER VI?
För start omgående söker vi nu en receptionist/konferensvärdinna till vår kund. Kunden är en medelstor advokatbyrå med ljusa lokaler mitt i city och uppdraget avser heltid tillsvidare.
OM UPPDRAGET.
I rollen som receptionist/konferensvärdinna ansvarar du för att kontoret är rent och trivsamt, att besökare får ett trevligt bemötande samt hjälper dina kollegor med diverse problemlösning. Du kommer svara i telefon och vara ansvarig för konferensrummen, hjälpa till att beställa luncher, fika frukt osv, samt hjälpa till med post- och budhantering.
OM DIG.
Du är en driven, initiativtagande och mycket serviceminded person som tycker om att arbeta i ett högt tempo och alltid ser lösningar framför problem. Du har en utpräglad noggrannhet, är mycket stresstålig, flexibel, ansvarstagande och skulle aldrig lämna någonting halvfärdigt
Du trivs med att arbeta självständigt men är samtidigt mycket anpassningsbar och har hög samarbetsförmåga. Självklart är humor och en god social förmåga viktiga egenskaper.
Du har tidigare erfarenhet från liknande arbete inom kontor/administration och arbetat minst några år inom servicebranschen. Erfarenhet från restaurangbranschen är meriterande och viss teknikkunskap är ett plus. Vidare kräver tjänsten mycket goda kunskaper i Svenska och Engelska i tal och skrift samt grundläggande kunskaper i Officepaketet.
Skicka in din ansökan omgående, intervjuer sker löpande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Ida Eriksson
Rakel Lilja
Vedrana Hubanic, Ansvarig Göteborg
031 - 320 33 01