OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du student och önskar arbeta extra vid sidan av dina studier? Har du dessutom ett intresse för rymden och vill vara med på en spännande tillväxtresa? Då kan det vara dig vi söker till Beyond Gravity! Skicka in din ansökan redan idag då vi arbetar med löpande urval.
OM TJÄNSTEN
På Beyond Gravity i Linköping arbetar cirka 250 personer med utveckling och tillverkning av avancerad utrustning för användning i rymden. Företagets huvudsakliga produkter är adapter- och separationssystem där de är världsledande. Med 90% av den kommersiella marknaden förser de alla större leverantörer av uppskjutningstjänster i världen med utrustning för uppskjutning av satelliter av alla storlekar. Rymdindustrin genomgår just nu en spännande förändring där den traditionella rymdindustrin utmanas av "New Space". Det inkluderar nya teknologier och lösningar och det blir allt viktigare att kunna hantera många olika typer av kunder, leverantörer och produkter. För att hjälpa företaget att navigera på denna föränderliga marknad söker Beyond Gravity nu nya kollegor som vill spela en central roll i att forma deras framtid!
Du kommer att tillhöra en pool med flera studenter. Rollen är delad och vid vissa tillfällen sitter du back-office och sköter administrativa arbetsuppgifter och ibland ansvarar du för receptionen. I din roll som receptionist har du ett varierande jobb med många olika arbetsuppgifter. Din främsta arbetsuppgift kommer bestå utav att bemanna receptionen där du tar emot och registrerar besökare. Du kommer att arbeta cirka 1-2 dagar i veckan, vilket förutsätter att du har ett flexibelt studieschema där du ibland behöver hoppa in med kort varsel. Befintlig receptionist kommer att introducera dig och därefter kommer du självständigt utföra dina uppgifter. Tjänsten ställer krav på att du är bekväm med att ta egna initiativ och att du handlingskraftigt hittar lösningar på saker som uppstår. Utöver detta är du stresstålig och har en god prioriteringsförmåga. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av en liknande roll.
Receptionen är bemannad måndag tom fredag mellan 8:00-16.00, med lunchstängt kl. 12:00-13.00.
Du erbjuds
- Att vara med på en tillväxtresa på ett spännande företag
- Många varierande arbetsuppgifter där god service står högt på agendan
- En dedikerad konsultchef som finns som ett stöd under ditt uppdrag
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Ta emot och registrera kunder samt övriga besökare för att bibehålla säkerhet och ge ett gott första bemötande
* Ta emot inkommande mail och telefonsamtal
* Administrativa arbetsuppgifter
VI SÖKER DIG SOM
- Är student på eftergymnasial nivå och tar examen tidigast 2026
- Har ett flexibelt schema och kan arbeta 1-2 dagar i veckan
- Har erfarenhet av att arbeta inom service och med administrativa uppgifter
- Har goda kunskaper i svenska och engelska då det krävs för att kunna utföra arbetsuppgifterna
Det är meriterande om du har arbetat inom reception tidigare.
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Hjälpsam
- Ansvarstagande
- Energisk
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231