OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en serviceinriktad och initiativtagande person? Har du en godkänd gymnasial utbildning? Om du gärna vill arbeta i en reception med varierande arbetsuppgifter så läs gärna vidare!
Om tjänsten
Perido söker en Receptionist till en branschorganisation vars syfte är att verka för en sund utveckling av det svenska bankväsendet. Kontoret är beläget i centrala Stockholm.
Dina arbetsuppgifter
I rollen som Receptionist har man receptionen som sin arbetsplats där man tar emot besökare, ansvarar för möten och konferenser samt sitter i telefonväxeln. Utöver det tar man hand om lokalerna och assisterar administrationen samt övriga avdelningar i deras arbete.
Utöver detta innefattar dina arbetsuppgifter:
Hantera telefonväxel samt koppla vidare till rätt person
Hantera post såsom sortering, skanning och paket
Ansvara för möten och konferenser, bokning i samband med dessa, beställa fika/luncher samt se till att den tekniska utrustningen fungerar
Allmän renhållning runt reception och loungedel samt sätta igång diskmaskinen
Beställa underhåll av lokaler, såsom städning, reparatörer och avfallshantering
Hantera nyckelkvittenser, skrivare och beställa kontorsmaterial
Assistera administration och andra avdelningar med diverse ärenden
Dina egenskaper
För att lyckas i rollen som Receptionist tror vi att du är en serviceinriktad och initiativtagande person. Vi ser att du har ett professionellt förhållningssätt och ser vad som behövs göras.
Är du vår nästa stjärna?
Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Vi söker dig som har:
Godkänd gymnasial utbildning
God datorvana
Lätt för att uttrycka dig väl i tal och skrift
Plus i kanten:
Telefonvana
Erfarenhet av arbete i receptionen
Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag i 6 månader med god möjlighet till förlängning/ överrekrytering hos kund. Tillträde 2021-12-06.
Skicka in din ansökan
Ansökan görs via vår hemsida. Klicka på knappen ansök och fyll i den efterfrågade informationen. Vid en första kontakt med ansvarig rekryterare får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande.
Om du har frågor är du varmt välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringsassistenter dig. Ange tjänsten referensnummer 32716 i ämnesraden.
Om Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig som söker jobb till nästa steg i yrkeslivet! Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 50 medarbetare internt och över 600 konsulter på uppdrag över hela landet. Som Perido-konsult blir du en del av vår organisation och växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om Perido via denna länk https://perido.se/for-jobbsokande/ och https://perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.