Receptionist sökes till ett internationellt företag i Göteborg

Receptionist sökes till ett internationellt företag i Göteborg

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
Är du en social, nyfiken och flexibel person som vill arbeta med service? Motiveras du av att hjälpa andra och av att få arbeta med varierade arbetssysslor? Då har arbetet för dig nedan.

Vår kund är i behov av en receptionist som vill arbeta hos vår kund i centrala Göteborg. I rollen kommer du att vara en viktig tillgång för företaget och du får möjlighet att knyta värdefulla kontakter. Du kommer att arbeta i receptionen där du bland annat hanterar växeltelefon, tar emot post samt tar emot interna och externa kunder. Tjänsten infattar många kontaktytor och vi söker dig som trivs med att ha många bollar i luften, ge service i världsklass och har ett strukturerat arbetssätt. Tjänsten kommer vara på heltid till en början för att sedan fortsätta på 75% , måndag till fredag. Stor vikt läggs vid personlighet.

Om företaget
Företaget är inom bank och finans och har ett flertal internationella ytor.

Din profil
Vi söker dig som har tidigare arbetslivserfarenhet inom liknande roller. Du behärskar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift. Vi ser gärna att du har en god administrativ förmåga och lättlärd i system.

Som person är du driven, social och initiativtagande. Du är serviceinriktad, flexibel och trivs med att ha många kontaktytor. Det är självklart för dig att ta ett stort individuellt ansvar och driva dina arbetsuppgifter självständigt. Vidare är det viktigt att du i din roll är ödmjuk, kommunikativ och har förmågan att skapa goda relationer med kunder samt kollegor. Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryterare, Matilda Dahlin.

Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.

Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Carlson

Joel Claeson

Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström

Caroline Lüning

Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 2Complete AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 november 2021
  • Ansök senast: 31 december 2021

Besöksadress

Sveavägen 33, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 33
Stockholm, 11134

Liknande jobb


Administratör

8 oktober 2024

3 oktober 2024