OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
I den här rollen arbetar du som Service Manager hos vår kund i Malmö city och är anställd hos oss på Middlepoint. Som Service manager innebär det att du har övergripande ansvar för leverans och utveckling för såväl service som administration. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat:
- Ta emot besökare samt ta hand om telefon och mail
- Diverse administrativa uppgifter inklusive fakturahantering
- Ansvara för kund- och gemensamma ytor inklusive konferensrum
- Kontakt med leverantörer
- Ronderingar
- Bokningar och beställningar
- Posthantering och bud
Vem är du?
- En riktig servicestjärna, social och välkomnande
- Strukturerad, noggrann och ordningssam
- Lösningsorienterad, proaktiv och driven
- Talar flytande svenska och engelska
- Erfarenhet av att jobba en del administrativt samt är bekväm med Microsoft Office-paketet
Kort om Middlepoint och anställningen
På Middlepoint älskar vi alla service och vill förbättra och förenkla våra uppdragsgivares vardag. Om du är en serviceprofil som vill äga ditt uppdrag och varje dag arbeta proaktivt för ständig utveckling av ditt eget servicearbete så har du hamnat helt rätt. Här erbjuder vi självständiga arbeten hos fantastiska varumärken där du verkligen får vara med och göra skillnad. Vi har nominerats till Dagens Industris Gasellpris 2014-2019 och är ett av Sveriges snabbast växande företag. Vi har självklart kollektivavtal samt är ISO-certifierade inom miljö och kvalité.
Start: 1 oktober
Arbetstider: Måndag till fredag kl 09-14
Lön: Månadslön enligt avtal
Förmåner: Friskvårdsbidrag, roliga friskvårdsaktiviteter, löpande utbildning, teamaktiviteter, kul företagsevent och stans bästa kollegor!
Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev till oss så berättar vi mer.
Vännerna på Middlepoint
Kontaktpersoner på detta företaget
Sofia Klevedalen
Josefin Lavold