OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du nästa tillskott i receptionistteamet hos vår kund Hogia som nu söker en receptionist? En perfekt möjlighet för dig som vill kunna arbete vid sidan av dina studier! Vi söker nu en person som motiveras av att arbeta i en social miljö och med en god kommunikationsförmåga. Du kommer inte bara vara en del av det härliga teamet utan vidare får du möjlighet att arbeta i fina lokaler där stämningen är positiv och utvecklingsmöjligheterna många. Varmt välkommen med din ansökan redan idag- vi tillämpar löpande urval.
OM TJÄNSTEN
Hogia erbjuder ekonomi, lön- och personalhantering för medelstora till stora företag inom industri- och transportbranschen. Med deras tjänster och programvaror hjälper de sina kunder att skapa en infrastruktur som bidrar till flöden av kunskap och information. Hogia söker nu en person som vill jobba som receptionist vid behov, med goda chanser till utökade timmar under perioder som jul och sommar. Rollen innefattar en viss flexibilitet i val av arbetsdagar, receptionens bemanningstid är 8–17. Rollen innebär varierande och stimulerande arbetsuppgifter med daglig social kontakt och kommunikation med såväl interna som externa parter.
Du erbjuds
* Ett steg in i arbetslivet parallellt med dina studier
* Delaktighet i en härlig organisationsmiljö där du får chans till social utveckling
* Möjligheten att organisera ditt eget arbete
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer omvårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
Rollen innebär i huvudsak att du kommer ansvara för ett välkomnande och trevligt första intryck för besökare och kunder genom god service och ett öga för ordning och reda. Det innebär att:
* Vara företagets ansikte utåt, ta emot och välkomna besökare och kunder.
* Säkerställa att receptionen ger ett trevligt första intryck genom att hålla ordning och reda.
* Ge service till såväl externa besökare som interna medarbetare.
* Ta emot samtal och besvara mail.
VI SÖKER DIG SOM
Vi söker dig som
* Har en godkänd gymnasial utbildning
* Talar och skriver obehindrad svenska
* Behärskar engelska i tal
Som person har du
* Personlig mognad
* Service som en självklarhet
* Ett strukturerat mindset
Övrig information
* Start: Omgående
* Omfattning: Vid behov
* Placering: Stenungsund
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Se mer om Hogia här !
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231