OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som vill leverera högklassig service och agera spindeln i nätet hos banken Houlihan Lokey. Start är omgående och uppdraget förväntas pågå till sista september. Välkommen in med din ansökan idag då vi tillämpar löpande urval!
OM TJÄNSTEN
Vi söker nu en receptionist till banken Houlihan Lokey. Vi leter efter en administrativ och social stjärna som vill stötta upp i receptionen och ekonomiteamet vid behov. I rollen kommer du bland annat att ha ett övergripande ansvar för att beställa kontorsmaterial, kaffe och annat förbrukningsmaterial. Du kommer även att ge god service och trevligt bemötande till besökare. Vi söker dig som gillar struktur och har förmågan att se och sötta din omgivning med det som behövs.
Rollen kräver att du kan lyfta blicken för att se behoven på kontoret och även kunna arbeta mer självgående. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och ser gärna att du är driven, självgående och initiativtagande. Om du är duktig på att planera och gå i mål i tid med ditt arbete kan den här rollen vara rätt för dig!
Du erbjuds
- Möjligheten att få värdefulla arbetslivserfarenheter på ett företag i expansionsfas
- En engagerad konsultchef som kommer stötta och coacha dig i din karriär
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Ansvara över receptionen och kontorets allmänna ytor
* Ta emot gäster, ordna mötesrum och sköta förberedelser inför möten (lunchbeställningar och fika)
* Sköta leveranser av påfyllning av kylskåp, blommor och inhandla kontorets inventarie
* Hantera post och assistera ekonomiteamet med fakturor
VI SÖKER DIG SOM
- Har tidigare jobbat inom service
- Har mycket goda språkkunskaper i svenska och grundläggande kunskaper i engelska då arbetsuppgifterna kräver att du kan kommunicera i båda språken
För denna rekryteringsprocess krävs det att du genomför två tester, MAP och Matrigma. Vi kommer att skicka testerna till dig som uppfyller kraven ovan och du kommer ha 24h på dig att genomföra dessa.
Det är meriterande om du har
- Tidigare arbetslivserfarenhet som receptionist eller liknande administrerande roll
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Strukturerad
- Självgående
- Ansvarstagande
Vår rekryteringsprocess
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten riktas till Academic Work
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan tas ned innan sista ansökningsdag om vi har gått vidare till urvals- och intervjufasen. Rekryteringsprocessen omfattar två test: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att matcha rätt talang med rätt position samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer om Houlihan Lokey här
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231