OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du arbeta i nya fräscha lokaler i centrala Stockholm?Vill du ta eget ansvar och initiativ?Har du känsla för service och ordning?I så fall kan detta vara ett arbete för dig!Du kommer att ansvara för receptionen och konferensavdelningen på företaget.Detta innebär att du är företagets ansikte utåt, du tar emot kunder, ställer i ordning inför luncher och möten.Ansvarar för inköp av kontorsvaror, post och bud samt resebokningar.Du kommer även att ta hand om utläggsredovisningar, klientregistrering och vara behjälplig med olika assisterande uppgifter.Kort sagt ett varierande och fartfyllt arbete. Bakgrund: Du bör ha några års erfarenhet av arbete som receptionist eller assistent.Det är ytterliggare meriterande om din erfarenhet kommer ifrån andra advokatbyråer eller finansbranschen.Då företaget är internationellt behövs goda kunskaper i engelska i både tal och skrift.Även din förmåga att skriva och uttrycka dig på svenska är av vikt.Du har även god vana av att arbeta i MS-Office och andra program på datorn.Personlighet: Du är en glad och öppen person som känner stolthet av att göra ett bra jobb.Du gillar att ha egna ansvarsområden och vill utveckla och förbättra din arbetsmiljö.Arbetet ställer krav på noggrannhet, känsla för detaljer och på taktfullhet.Du har en förmåga att se vad som behöver göras och du är serviceminded ut i fingerspetsarna. Övrigt: Uppdraget är heltid 09:00-18:00 med start så snart som möjligt.Tjänsten är en inhyrning på 3-6 månader och kommer därefter, om allt fungerar, att övergå till en anställning hos kunden. Ansökan: Vi tar tacksamt emot din ansökan på vår hemsida www.inhouse.se.Skicka där in ditt CV och ett personligt brev snarast.Urvalsprocessen sker löpande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Thomas Nyström
0704339722
Elin Siggelin
Maria Bergholtz
Anders Stenbeck
Ellinor Danielsson
Katharina Hjorth
Ellinor Danielsson
0704315018
Elin Siggelin
Katharina Andersson
Katharina Andersson
0704315013