Receptionist sökes till Lyreco/Staples i Borås

Receptionist sökes till Lyreco/Staples i Borås

Arbetsbeskrivning

Nu har du chansen att få arbeta i en kombinerad roll av administrativt arbete och serviceinriktad kundkontakt. Trivs du med att koordinera och är en stjärna på att administrera? Då ska du se hit!

Om vår kund

Lyreco Advantage är marknadens ledande leverantör av produkter och lösningar inom kontor, städ & hygien, kök & servering, skola & förskola, möbler, förpackningsmaterial, sjukvård & omsorg, IT- tillbehör och Profil/ branding, för dagens och morgondagens arbetsplatser. Vi är övertygade om att rätt utrymmen på din arbetsplats ger dig förutsättningarna för att trivas. Som vi säger - "When your space works, everything works".

Våra kunder finns i alla storlekar, från offentliga verksamheter, stora privata företag och organisationer till småföretag och privatpersoner. Våra kunder kan handla där det passar dem bäst; i våra 11 butiker, via säljare, kundservice eller direkt på nätet, läs mer på www.staplesadvantage.se.
Lyreco Advantage Sverige har sitt huvudkontor i Borås, ett toppmodernt lager i Växjö och säljkontor i Stockholm och Göteborg.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som receptionist trivs du med att vara spindeln i nätet och är en stjärna på att ge god service. Genom din affärsmässighet och sociala personlighet skapar du bra relationer med både kunder och kollegor. Du är en teamplayer och jobbar efter att ”bara ta i pappret en gång”.
I rollen har du varierande arbetsuppgifter, exempelvis:
• Ta emot besök och svara i växeln
• Administration av tjänstebilar och poolbilar
• Kontakt med externa leverantörer
• Fakturahantering
• Koordinera fruktleveranser, administrera parkeringskort, beställa luncher till möten och tillställningar etc.
• Hantering av post och inkommande paket
• Assistera kontoret med diverse olika arbetsuppgifter


Din profil
Vi söker dig som har några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och som tycker om administration och att ge god service. Du har en god telefon- och mailvana. Meriterande är om du har jobbat med fakturahantering tidigare samt har vana av Medius.
Som person är du utåtriktad och bidrar med din positiva energi. Du har ett professionellt bemötande mot kunder och kollegor. Du är en strukturerad och nyfiken lagspelare som alltid ser möjligheter snarare än hinder. Du är noggrann, tar egna initiativ och har en god förmåga att kunna byta mellan olika typer av arbetsuppgifter under en dag. Vidare trivs du med att arbeta självständigt.
Flytande svenska och engelska såväl i tal som i skrift är ett krav för denna tjänst.
Vi erbjuder dig ett arbete med mycket variation och många kontaktytor i ett spännande företag med tillväxt.
Tjänsten är förlagd på Lyrecos huvudkontor i Borås.

Start: Omgående
Ort: Borås
Omfattning: 100 %
Arbetstider: Måndag - fredag, dagtid
Löneform: Fast

Är det dig vi beskriver ovan? Varmt välkommen med din ansökan via www.effektiv.se. Urval sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag! Har du frågor om tjänsten kontakta Corinne Johansson, corinne@effektiv.se


Om oss

Effektiv är det personliga konsultföretaget inom rekrytering och bemanning. Vi vill att det skall vara enkelt för våra kunder och vår personal att arbeta med och hos oss. Därför är våra ledstjärnor Glada, Utforskande, Långsiktiga och Driftiga - ord som vi lever efter och som är receptet för att överträffa dina förväntningar.

För den här tjänsten kommer du vara anställd via Effektiv och uthyrd som konsult till kundföretaget under en tidsbegränsad period med chans till förlängning.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AB Effektiv Borås
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 maj 2022
  • Ansök senast: 5 juni 2022

Liknande jobb


22 november 2024