OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Föreningen
Mariestads Golfklubb har 850 medlemmar och ca 6000 gäster per år och utsågs 2018 till Sveriges tredje bästa klubb av Golfhäftet. Klubben har 11 anställda under säsong som fördelas på banarbete, reception och undervisning. Klubben har även en egen shop med försäljning av golfrelaterade produkter. Restaurangen på klubben är mycket omtyckt och har öppet året om.
Arbetsuppgifter
Som medarbetare i reception/shop är din största arbetsuppgift att ta hand om de gäster och medlemmar som besöker och kontaktar golfklubben. Du kommer att bemöta gäster i shopen samt ta betalt för tjänster som golfklubben erbjuder. Vidare ska du även informera och hjälpa de många gäster som besöker vår klubb med husbil & husvagn. Tjänsten innefattar flera administrativa uppgifter som till exempel bokning av starttider via telefon samt vissa enklare ekonomiska uppgifter.
Personliga egenskaper
Vi söker dig som är serviceinriktad och har ett gott kundbemötande. Då din primära arbetsuppgift är att ta hand om golfklubbens gäster och medlemmar ser vi att du har stor social kompetens och drivs av att träffa människor. För att trivas i rollen gillar du att arbeta i en omväxlande miljö med mycket problemlösning, högt tempo samt att arbeta självständigt och tillsammans med andra. Vidare ser vi att du är snabblärd och strukturerad person som vågar ta egna initiativ.
Formell kompetens:
• Du har fyllt 18 år
• Körkort B och tillgång till bil
• Gymnasieutbildning
• Goda kunskaper i Officepaketet
• Du behärskar svenska och engelska såväl i tal som skrift
Meriterande:
• Tidigare arbetslivserfarenhet av kundtjänst och/eller serviceyrket
• Tidigare arbetslivserfarenhet av enklare ekonomiska uppgifter
• Golfintresse/kunskap är ett stort plus!
Anställningen
• Placeringsort: Mariestad
• Tjänstgöringsgrad: Dagtid samt varannan helg
• Tillträde: Enligt överenskommelse. Tillträde kan ske innan sista ansökningsdag
• Anställningsform: Visstidsanställning hos Mariestads Golfklubb, 8 månader med möjlighet till tillsvidareanställning.
Ansökningsprocessen
Du gör din ansökan genom att klicka på ansök längst ned i denna annons. Vi vill att du med din ansökan bifogar CV samt personligt brev där du redogör för din relevanta erfarenhet för rollen. Ansökningar som kommer in via brev eller e-post tar vi tyvärr inte med i rekryteringsprocessen.
Vi arbetar kontinuerligt med urval och intervjuer. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden är slut, så välkommen med din ansökan redan idag!
För frågor om tjänsten - kontakta aktuell rekryterare
Ansökningsproblem och tekniska frågor - kontakta info@lernia.se
Forma framtiden med oss!
Lernia är ett av Sveriges ledande företag inom kompetensutveckling och kompetensförsörjning. Vi finns över hela landet och har tjänster inom vuxenutbildning, bemanning, rekrytering och omställning. Varje år får 9 000 bemanningskonsulter jobb på Lernia. Som konsult kan du prova på olika roller, dra nynna nytta av din befintliga kompetens eller kanske ta nästa steg i karriären, samtidigt som du har samma trygghet som hos andra företag. Välkommen till Lernia – tillsammans formar vi din framtid!
Läs mer på lernia.se.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Passert
0730-922 704
Anders Söderlund
070-695 22 94
Lotta Myllyvainio
072 254 15 10
Fredrik Belin
0722-543 397
Fredrik Belin
072-254 33 97
Lotta Myllyvainio
072-254 15 10
Fredrik Belin
072-2543 397
Fredrik Belin
072 254 33 97
Fredrik Belin
Hanna Karlsson