OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du minst 6 månaders erfarenhet som receptionist/växeltelefonist och vill jobba på ett uppdrag som receptionist på en myndighet i Stockholm? Då kan detta vara för dig!
Arbetsbeskrivning
Som receptionist hos vår kund kommer du få arbeta med en stor bredd av uppgifter så som växel, ta emot besökare, ge information till besökare och medarbetare samt intern service såsom kopiering, hålla ordning i konferensdelarna och matsal samt ordna fika.
Andra uppgifter som kan tillkomma är ta emot port och leveranser, ansvara för säkerhetslistor vid brand samt vissa andra tillkommande administrativa uppgifter. Arbetsbelastningen är varierande vilket innebär att det ibland är lugnt och andra gånger kan det vara många saker som händer samtidigt vilket ställer krav på att du kan vara flexibel och hantera olika situationer.
Uppdraget är på heltid med start 7 juni t.o.m. 30 november med möjlighet till förlängning på upp till 6 månader.
Arbetstiden är 7.30-15.50 mån-torsdag, på fredagar 7.30-16.00.
Vem är du?
Vi söker dig som har servicekänsla, ansvarskänsla samt förmåga att arbeta självständigt. Vidare ser vi att du har:
• avslutad gymnasieutbildning (examensintyg kommer krävas)
• minst sex (6) månaders arbetslivserfarenhet som receptionist och/eller växeltelefonist
• goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
• erfarenhet av att använda telefonväxlar och hänvisningssystem
• förmåga att kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som skrift
I denna process ber vi dig att bifoga intyg på avslutad gymnasieutbildning i ansökan.
Du erbjuds
Ett konsultuppdrag med omfattning på heltid i Stockholm med under perioden 7 juni – 30 november med möjlighet till förlängning. Du kommer att bli anställd av Jurek Rekrytering & Bemanning och vara uthyrd till vår kund. Vid frågor angående tjänsten är du varmt välkommen att kontakta konsultchef Hannah Olsson på hannah.olsson@jurek.se.
Då urvalsprocessen och intervjuer sker löpande är du varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt via www.jurek.se.
Om Jurek
Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, administration samt marknad och management.
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson
Rakel Jarl
Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson
Ulriikka Uittomäki
Berivan Mohammed
Malin Alexandersson
Thomas Eklöf
Rakel Jarl
070-972 13 52