OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Middlepoint söker nu en driven och engagerad service manager till informationsdisken i Nacka Forum. Som receptionist i detta fina centrum får du jobba i en snabb och kreativ miljö där kundservice ligger i fokus samt får möjlighet till utveckling och självständigt arbete. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat:
- Hänvisa besökare samt ta hand om telefon och mail
- Kontakt med leverantörer och centrumledningen
- Registrering av medlemmar i deras lojalitetsprogram
- Försäljning av presentkort
- Boka taxis och färdtjänst
- Administrativa uppgifter däribland dagsrapporter, manualer och uppdatera dokument
Vem är du?
- Servicestjärna som brinner för det personliga mötet
- Proaktiv, lösningsorienterad med skinn på näsan
- Energisk, driven och ambitiös
- Talar flytande svenska och engelska
- Erfarenhet av att jobba med service samt jobbat i Office-paketet
Anställningen
Anställningen är ett föräldrarvikariat på ca 1,5 år med chans till förlängning. Sysselsättningsgrad är ca 75% och man arbetar varannan vecka mån-fre ca 10-16 samt varannan vecka ca 15-20, du jobbar även varannan söndag ca 10-18.
Om Middlepoint På Middlepoint älskar vi alla service och vill förbättra och förenkla våra uppdragsgivares vardag. Om du är en serviceprofil som vill äga ditt uppdrag och varje dag arbeta proaktivt för ständig utveckling av ditt eget servicearbete så har du hamnat helt rätt. Här erbjuder vi självständiga arbeten hos fantastiska varumärken där du verkligen får vara med och göra skillnad. Vi har nominerats till Dagens Industris Gasellpris 2014-2019 och är ett av Sveriges snabbast växande företag. Vi har självklart kollektivavtal samt är ISO-certifierade inom miljö och kvalité.
Se mer om vad vi hittar på för kul på vår instagram, och glöm inte att följa oss! https://www.instagram.com/middlepointab/
Vännerna på Middlepoint
Kontaktpersoner på detta företaget
Sofia Klevedalen
Josefin Lavold