OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Receptionist sökes till trevligt konsultbolag Inhouse söker nu för kunds räkning en receptionist som kan jobba vardagar mellan 15.00-17.00. Har du inte möjlighet att arbeta alla dagar i veckan är det även intressant om du kan jobba 2-3 eftermiddagar i veckan. Företaget är beläget i centrala Stockholm. Arbetsuppgifter Som receptionist är du ansiktet utåt mot alla besökare. Du hanterar telefonsamtal, post, beställningar, bud, kontakter med leverantörer samt förekommande administrativa uppgifter på ett kontor. I din roll ingår att hålla snyggt i mötesrummen och ansvara för den allmänna ordningen i kontorslokalerna. Bakgrund Du har erfarenhet från receptionistyrket alternativt från annat serviceyrke. Som person är du utåtriktad, med en stark social kompetens och ett genuint intresse för människor. Du är van vid att arbeta självständigt och även tillsammans med andra. Du är prestigelös och tycker om att ha ordning och reda. Övrigt Tillsättning av tjänsten är snarast möjligt och anställningen sträcker sig fram till sommaren. Intervjuer kommer att ske löpande. Om du tycker att tjänsten låter intressant, skicka in din ansökan i form av CV och personligt brev via Inhouse hemsida, www.inhouse.se. Glöm inte att motivera varför du vill jobba enligt dessa arbetstider och hur många eftermiddagar i veckan du kan arbeta.
Kontaktpersoner på detta företaget
Thomas Nyström
0704339722
Elin Siggelin
Maria Bergholtz
Anders Stenbeck
Ellinor Danielsson
Katharina Hjorth
Ellinor Danielsson
0704315018
Elin Siggelin
Katharina Andersson
Katharina Andersson
0704315013