OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För vår kunds räkning, en välkänd bank i centrala Stockholm söker vi nu en receptionist.Tjänsten ska tillsättas i mitten av augusti och beräknas pågå i fyra och en halv månad med mycket goda chanser till förlängning. Du kommer bland annat att ansvara för telefonpassning, mottagning av besökare, bud- och posthantering, beställning av kontorsmaterial samt konferensrumsbokning. Bakgrund Vi söker dig med tidigare erfarenhet av receptionistrollen och som har vanan av att dagligen bemöta nya människor på ett professionellt sätt.Viktigt är också att du har förmågan att vara flexibel och proaktiv och ser vad som behöver göras.Du uttrycker dig väl i tal och skrift i både svenska och engelska samt har goda kunskaper i Officepaketet.Det är meriterande om du tidigare har erfarenhet av att vara behjälplig vi användande av AV-utrustning samt tidigare erfarenhet av Investment Bankingmiljö. Övrigt Tjänsten är på heltid med arbetstider från 8.15-17.15 med en timmas lunch.Du ska dock kunna vara flexibel i dina tider.Låter detta som en tjänst som skulle passa dig?Tveka då inte att söka denna tjänst.Du ansöker genom att gå in på Inhouse hemsida, www.inhouse.se och söka genom länken i annonsen.Bifoga ditt CV, ett personligt brev och gärna ett foto.
Kontaktpersoner på detta företaget
Thomas Nyström
0704339722
Elin Siggelin
Maria Bergholtz
Anders Stenbeck
Ellinor Danielsson
Katharina Hjorth
Ellinor Danielsson
0704315018
Elin Siggelin
Katharina Andersson
Katharina Andersson
0704315013