OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Receptionist till vår kund i Malmö
Tycker du om varierande arbetsuppgifter inom service, marknadsföring och administration? Är du en kreativ doer med ett leende som smittar av sig? Har du ett strukturerat arbetssätt samt en förmåga att få saker gjorda effektivt och noggrant? Då ska du söka denna tjänst idag!
ARBETSUPPGIFTER
Som Receptionist kommer du att vara ansiktet utåt för besökare då du utgår ifrån företagets reception. Du arbetar aktivt för att säkerställa att alla har en så bra upplevelse som möjligt under sin tid på kontoret och du är den klassiska och viktiga ”spindeln i nätet”. Du kommer att arbeta nära bolagets Marknadschef och fungerar assisterande inom vissa områden. I din roll hanterar du administrativa uppgifter samt är drivande i frågor som rör eventplanering, mässor och utbildningar. Därutöver stöttar du upp övriga anställda med administrativa och kontorsrelaterade uppgifter.
Du kommer främst att utföra arbetsuppgifter som:
Hantera inkommande samtal och mejl samt kundkontakt.
Administrativa arbetsuppgifter samt diverse kontorsuppgifter.
Daglig kommunikation med kunder och interna medarbetare.
Planera och delta vid mässor, event och utbildningar.
Assistera Marknadschefen samt vid behov arbeta med bolagets sociala medier och marknadsaktiviteter.
PERSONLIGA EGENSKAPER OCH KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som värderar ett gott samarbete internt och ser det som en självklarhet att hålla en hög servicenivå till företagets kunder och medarbetare. För att trivas i rollen som Receptionist behöver du ha ett intresse för administration och koordinering samt en förmåga att hantera och prioritera bland flera olika moment samtidigt. Du känner dig bekväm i kunddialoger och du har inga problem med att kavla upp ärmarna och hugga tag där det behövs. Vidare behöver du vara en ansvarstagande och strukturerad lagspelare som prioriterar att finnas till för dina kollegor. Då du arbetar med planering av event, mässor och konferenser ser vi att du är en kreativ doer som trivs i en varierade miljö.
Viktigt för tjänsten:
Intresse och/eller erfarenhet för koordinering, administration och marknad.
Meriterande med utbildning inom eventkoordinering eller liknande.
God dator- och systemvana, framförallt inom Adobe och Office-paketet.
Svenska och engelska i tal och skrift.
B-körkort.
OM TJÄNSTEN
Tjänsten som Receptionist är ett konsultuppdrag på heltid på minst sex månader. Därefter finns mycket goda möjligheter till en anställning direkt hos vår kund som ser långsiktigt på denna tjänst. Arbetstiderna är främst 07.30-16.30 och du utgår från huvudkontoret i Malmö. Eftersom du koordinerar utbildningar och mässor förekommer resor i tjänsten. Du blir till en början anställd av Eterni Sweden AB och arbetar som konsult.
ÖVRIGT
Sök tjänsten genom att klicka på ”sök denna tjänst” längst upp på den här sidan. Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan. Dina frågor angående rekryteringsprocessen svarar Amanda Ring på via 0738-617273 eller amanda.ring@eterni.se.
Varmt välkommen med din ansökan!