Receptionist Solna

Receptionist Solna

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en receptionist under en pågående rekryteringsprocess till vår kund i Solna. Har du tidigare erfarenhet från ett serviceyrke? Motiveras du av roller där du får utlopp för din administrativa ådra såväl som ditt sociala sätt? Är du serviceminded, lösningsorienterad och positiv? Då har vi en tjänst för dig! Randstad söker nu, för start omgående, en receptionist till vår attraktiva kund som har kontor i Solna. Låter detta som en tjänst för dig? Då ser vi fram emot en kaffe och ett samtal ihop med dig. 


Omfattning: Heltid, 8-17, start omgående och under en pågående rekrytering av tjänsten som Receptionist



Ansvarsområden
Exempel på dina arbetsuppgifter:


Inköp av kontorsmaterial och hålla koll på lagerflödet. 
Kontaktperson gentemot fastighetsvärdar, blommor och städning.
Välkomna besökare samt vara kontaktperson.
Boka möten, lokaler och ha hand om posthanteringen. 
Boka konferenslokaler och catering.


Kvalifikationer
Här behöver du:


1 års erfarenhet av ett serviceyrke så som exempelvis butiksmedarbetare, receptionist, eller restaurangmedarbetare. 
Gymnasieutbildning. 
God svenska samt engelska i såväl tal som skrift. 

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. För den här tjänsten söker vi dig som har lätt för att kommunicera, samarbeta och bygga relationer och nätverk. Visst är du lyhörd inför de krav och förväntningar som ställs på dig och kan leverera analyser och presentationer av hög kvalitet utifrån det? Vidare ser vi gärna att du är självgående och har en god förmåga att prioritera bland dina arbetsuppgifter. Är du dessutom positiv och framåt som person kommer du bli en uppskattad kollega hos oss.


För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.



Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 november 2022
  • Ansök senast: 30 november 2022

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Office Manager till Norvestor

Office Manager till Norvestor

20 december 2024