OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Det här är ett konsultuppdrag på deltid under 2 veckor. Arbetstiderna är varje dag mellan 28:e februari och 10:e mars mellan kl. 12:00 - 17:00. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos ISS Facility Services.
Om företaget:
ISS är ett ledande företag inom facility management och workplace experience. De skapar platser och miljöer som bidrar till bättre prestationer och en enklare, mer effektiv och trivsam tillvaro – levererade med omtanke och hög kvalitet av engagerade medarbetare.
Arbetsuppgifter:
Till sin verksamhet i centrala Göteborg söker ISS Facility Services en receptionist, som kommer att arbeta på plats hos deras kund. I rollen som receptionist kommer du att arbeta med att ta emot besökare och vägleda dem till rätt del av kontoret, avisera bokade och spontana besök samt svara på frågor från både personal och externa besökare. Du hanterar bokningar av såväl konferensrum som mindre evenemang och har hand om lånekort och in- och utlämning av nycklar. Fortsättningsvis ingår det att hålla ordning i konferensrummen därtill se till att de är fräscha och inbjudande. Du kommer också att vara behjälplig med teknisk utrustning i konferensrummen. Vidare ansvarar du för posthantering och för att göra felanmälningar samt följa upp eventuella problem i fastigheten.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
• Du har en god datorvana och är väl bevandrad i Officepaketet
• Det är meriterande med erfarenhet från reception och/eller annat serviceinriktat arbete
Till den här variationsrika rollen söker vi dig som brinner för service, har ett prestigelöst förhållningssätt och är strukturerad i ditt arbete. I rollen som receptionist är du kundens ansikte utåt, vilket innebär att du bidrar till att skapa en välkomnande stämning och ger ett professionellt mottagande. Som person är du uppmärksam och tillmötesgående. Du har ett stort intresse för att hjälpa andra, sätter alltid kunden i fokus och anstränger dig för att leverera lösningar. Du tar ett stort ägandeskap för dina ansvarsuppgifter, utförandet av dessa och säkerställer att alla blir slutförda i tid. Vidare är du flexibel i ditt arbetssätt, kan anpassa ditt beteende till olika personer och hjälper gärna till med det som behövs, både högt och lågt.
Övrig information:
Start: 28:e februari och 10:e mars mellan kl. 12:00 - 17:00
Plats: Platinan/Lilla Bommen, Centrala Göteborg
Lön: Enligt Överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund