Receptionist Stockholm

Receptionist Stockholm

Arbetsbeskrivning

Har du förmågan att på ett professionellt sätt sprida värme och energi till de människor som du möter under dagen? Letar du efter en roll som är omväxlande med såväl administration, kundbemötande som eventplanering?
Då kanske vi har en roll för dig!
Vi på Balder söker nu efter en receptionist till vårt centrala kontor i Stockholm.
Vilka är då vi på Balder? Jo, Balder äger, förvaltar, utvecklar och bygger bostäder, kommersiella fastigheter och hotell med mål att skapa attraktiva och trygga områden för människor att bo i och där nya affärer kan utvecklas. Vår resa började 2005 och de senaste åren har minst sagt varit händelserika. Från en lokal aktör i Göteborg, Malmö och Stockholm till att vara en aktör på den nordiska marknaden. Och vi fortsätter att växa.
Vår ambition i receptionen är att erbjuda så pass hög servicenivå att våra besökare och kollegor ska minnas det trevliga bemötande de fick hos oss. Som receptionist är du den första personen som våra besökare kommer i kontakt med och det är mycket viktigt för oss att du är serviceinriktad och att du kan anpassa dig i olika situationer som kan uppkomma i mötet med besökare.
Under din arbetsdag kan du bland annat ha följande uppgifter:
Ta emot besökare.
Hantera utlämning och mottagning av nycklar.
Posthantering in och utgående post, skicka och ta emot paket, hämta REK-brev.
Inköp av arbetskläder, fika, blommor med mera.
Ansvara för kontakten med växt-, städ- samt kaffeleverantören till kontoret.
Boka luncher/resor med mera.
Ansvara för att kontoret ser rent och fint ut.
Anordna mindre events för kollegor och besökare.
Ansvara för våra poolbilar samt cyklar.
Felanmälan av diverse saker på kontoret.
Hantera infomail samt stötta upp i vår kundservice vid hög beläggning.

Eftersom arbetsuppgifterna varierar ser vi gärna att du som person har en hög grad av arbetsmoral samt att du är prestigelös på så sätt att du kan kavla upp ärmarna och rycka in där det behövs.
Du tar ett stort ansvar för dina arbetsuppgifter och är mån om att ditt arbete blir korrekt utfört. Vi uppskattar även att du tar egna initiativ och frågar om det är något som du inte förstår. Beroende på din personlighet kan andra uppgifter tillkomma.
Din ansökan
Låter detta som en roll för dig? Ansök redan idag, dock senast 12/10 2020. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. I din ansökan ber vi dig att inkludera CV. Tjänsten är ett vikariat på ca 12 månader men kan komma att förlängas. Har du frågor om tjänsten så tveka inte att kontakta ansvarig rekryterande chef Martin Berg via martin.berg@balder.se
Vad händer efter att jag har skickat in min ansökan?
Nästa steg är att du får ett mail med en länk med tillgång till våra rekryteringstester, som du sedan kan genomföra så fort du får möjlighet.
Hjärtligt välkommen att bli en av oss!
#jobbjustnu

Sammanfattning

  • Arbetsplats: FASTIGHETS AB BALDER SKÖVDE
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 30 september 2020
  • Ansök senast: 12 oktober 2020

Postadress

Timmervägen 9 A
SKÖVDE, 54164

Liknande jobb


27 december 2024

Receptionspersonal

Receptionspersonal

26 december 2024