OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som levererar service i världsklass och vill agera spindeln i nätet, där du är ansiktet utåt för företaget och vill arbeta med både människor och administrativa uppgifter. Låter detta som något för dig? Sök då tjänsten för att få chansen att arbeta som receptionist hos vår kund i Stockholm.
BESKRIVNING AV ARBETSUPPGIFTER
Här arbetar du i en reception med varierande arbetsuppgifter. Det viktigaste för tjänsten är att du är serviceinriktad och vill vara den hjälpande handen åt företaget. Du arbetar kontinuerligt för en hög integritet, sekretess och ständigt för att granska serviceprocesserna för en förbättrad servicenivå.
Företaget är beläget I fräscha lokaler i Stockholm med goda kommunikationsmöjligheter.
Dina främsta arbetsuppgifter innefattar:
- Välkomnande och registrering av besökare
- Hantering av telefon och mejl
- Hantering av inkommande och utgående post och paket
- Hantering av leveranser till kontor
- Administration och planering kring inbjudningar och deltagare för interna såsom externa möten
- Service av öppna ytor såsom reception och konferensrum
- Beställningar
Tjänsten är på heltid, under kontorstider. Vi vill att du ser långsiktigt på tjänsten. Du kommer vara anställd av Office Management men arbeta på plats hos vår kund i Stockholm.
KVALIFIKATIONER OCH EGENSKAPER
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet från liknande arbetsuppgifter eller från servicebranschen. Vi tror att du, för att lyckas i rollen som receptionist, är professionell i din kommunikation, drivs av att ge toppservice till dina medarbetare samt kunder och besökare. Som person är du även utåtriktad, självständig prestigelös i ditt arbete och arbetar för en god arbetsmiljö och fantastisk service gentemot dina kollegor och kunder. Vidare tror vi att du har förmåga att prioritera dina arbetsuppgifter och trivs med att oväntade arbetsuppgifter kan hamna på ditt bord.
Du har ett driv för att utvecklas, en förmåga att alltid ligga steget före och snabbt sätta dig in i nya uppgifter som hamnar hos dig. Du ska behärska svenska och engelska flytande i tal och skrift samt goda datakunskaper.
ÖVRIGT
Start: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Arbetstid: kontorstider, måndag-fredag Plats: Stockholm
Känns du som rätt person för rollen? Sök då tjänsten redan idag! Rekryteringsprocessen och intervjuer sker löpande och sköts via Office Management. Ansökningar kommer ej behandlas via mail utan vi ombeder dig söka tjänsten via ansökningsverktyget. Tillsättning sker snarast möjligt.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Lodin
+460000000
Sandra Kjellberg
Tobias Johansson
072-6005359