OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 2 veckor. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos vår kund.
Du förväntas arbeta kontorstider enligt nedan datum:
20-22/12-2023, 27-29/12-2023 samt 2-5/12-2024
Om företaget:
Du kommer att delges mer information om företaget i ett nästa steg.
Arbetsuppgifter:
Som receptionist har du en koordinerande och serviceinriktad roll där du ansvarar för uppgifter av olika komplexitet och omfattning. Din arbetsdag är varierande då du arbetar med de uppgifter som är mest prioriterade för stunden. Dina arbetsuppgifter består huvudsakligen av att ansvara för receptionen och bemanna kontorets växel för att svara på frågor från medlemmar och andra externa kontakter. Du ansvarar vidare för att ta emot eventuella besökare och leveranser. Slutligen ansvarar du för kontorets lokaler och säkerställer att kaffemaskinen är påfylld.
Det kommer under julen att vara något lägre arbetsbelastning, vilket innebär att du när det inte finns annat att prioritera är välkommen att studera i receptionen.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Tidigare erfarenhet av service och/eller administration
• Goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift.
För att trivas i rollen tror vi att du som söker är en person som brinner för att ge god service och är mån om att ge ett gott bemötande till andra runt omkring dig. Du har ett prestigelöst förhållningssätt, är strukturerad och har en positiv inställning. I rollen är du ansiktet utåt för företaget vilket innebär att du bidrar till att skapa en välkomnande stämning och ge ett professionellt mottagande. Då rollen är självständig ställer det krav på att du trivs med att arbeta självständigt kombinerat med olika kontaktytor.
Övrig information:
Start: 20/12 december
Plats: Centrala Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund