OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kelly Services AB är specialister på bemanning av Sveriges arbetsplatser.Vi söker en serviceminded person som har erfarenhet av att jobba som receptionist och/- eller administratör för ett längre uppdrag hos en av våra kunder i Stor Stockholms området.För rätt person finns goda möjligheter till utveckling inom företaget.Vi söker i första hand rätt person så i detta fall är din utbildning mindre viktig.Dock måste du kunna börja jobba from senast 14/1.Välkommen med din ansökan- CV samt max 5-7 meningar om dig själv.Arbetsuppgifter -mailsortering -enklare orderregistrering -telefonkontakt med kunder - administration Vi tror att du som söker har följande egenskaper och kompetens: * gymnasiekompetens * tidigare erfarenhet av service relaterade yrken * stort mått av social förmåga * du trivs att jobba varierat med telefonen som redskap samt med administration * du gillar att arbeta både i team samt självständigt * en vilja att lära sig * Engelska i tal och skrift är meriterande
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringskonsult Åsa Olofsson
08-546 511 00