Receptionist/ telefonist

Arbetsbeskrivning

Om rollen

Vill du ha ett arbete där ingen dag är den andra lik, där du får ge det lilla extra genom att ge hög service till kunder och kollegor? Vi söker en duktig och serviceinriktad medarbetare med ansvar för att bilhallens kunder, både via samtal och besök, alltid känner sig välkomna och får exceptionell service.

I ansvaret ingår också att avlasta och frigöra administrativ tid för chefer och övriga anställda och du sköter dagligen olika typer av administrativa uppgifter, enklare ekonomiuppgifter och diverse kontorssysslor som bidrar till att organisationen blir mer effektiv.


 


Din profil

Du har tidigare arbetat i reception eller växel och gärna med annat serviceinriktat arbete. Du är lättlärd och bra på att skapa effektivt samarbete med dina kollegor. Du är positiv och serviceinriktad och kan ta egna initiativ. Du har goda datorkunskaper framför allt i Office-paketet.


 


Andra egenskaper som vi uppskattar är att du värdesätter god stämning på arbetsplatsen och förstår din egen roll i teamet, samt klarar av ett tidvis högt arbetstempo. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.


 


Vi erbjuder

Hos oss får du jobba i en positiv och rolig miljö där det alltid händer saker. Vi arbetar i ett växande företag med starka varumärken. Vi tillämpar 6 månaders provanställning, kollektivavtalad lön och rullande arbetstider på vardagar mellan 7-18.

 


Välkommen med din ansökan!

Vi behandlar ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas redan före sista ansökningsdag. Skicka därför din ansökan redan idag!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Hedin Bil AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 april 2023
  • Ansök senast: 24 maj 2023

Liknande jobb