OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vår verksamhet ligger i Kista, Stockholm tillsammans med fyra andra medarbetare.
Vi bedriver verksamhet inom bygg och arbetar i hela Storstockholm tillsammans med andra entreprenörer.
Arbetsuppgifter
Din viktigaste och huvudsakliga syssla kommer att vara kontakt med ägare och andra entreprenörer per telefon och mejl. I denna ingår bland annat tidbokningar, kalenderhantering och mejlhantering. Du kommer också få utföra administrativa uppgifter, hantera post och bud samt sköta kontakten med våra underleverantörer. Att se till att kontoret ser representativ ut är en annan viktig arbetsuppgift.
Resor till byggplatser förekommer.
Kvalifikationer
Vi söker dig som har god känsla för service och är duktig på att kommunicera. Erfarenhet av någon form av serviceyrke och administrativt arbete kommer att vara till stor hjälp i ditt arbete. Har du inte det blir startsträckan helt enkelt bara lite längre.
För tjänsten krävs lägst gymnasieutbildning samt att väl kunna uttrycka sig i tal och skrift på engelska.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Personliga egenskaper
För att lyckas bra som receptionist hos oss är det viktigt att du uppskattar variation och har lätt att möta nya människor och situationer. Vi tror att du som uppskattar känslan av att ge riktigt god service kommer att trivas bra hos oss.
Övrig information
Arbetstid 40 timmar per vecka måndag till fredag.
Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.