OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifter
Receptionsarbete, diarieföring i ärendehanteringssystem för bygglov, arkivarbete (scanning av ritningar) och registrering av kundfakturor samt övrigt förekommande kontorsarbete (inklusive kaffekokning till sammanträden m m).
För närvarande pågår diskussioner om viss omfördelning av administrativa arbetsuppgifter mellan stadsarkitektavdelningen och expeditionen.
Kvalifikationer
Gymnasieutbildning, gärna med inriktning på kontor och administration och/eller ekonomi, eller erfarenhet som kan bedömas som likvärdig.Datorvana förutsätts.Vi arbetar med Office-paketet, ärendehanteringssystemet Winbär och ekonomisystemet Raindance.
Övrigt
Receptionen är kontorets ansikte utåt, det vill säga ofta den första kontakt som kunden får via telefon eller besök.Stor vikt läggs därför vid förmågan att vara serviceinriktad och att kunna bemöta människor på ett trevligt och engagerat sätt.Vi söker en person som tar egna initiativ till att lösa olika situationer på ett smidigt och effektivt sätt.
Det krävs ordningssinne, flexibilitet och samarbetsförmåga.
Receptionen är bemannad med två personer.
För rätt person kan vi erbjuda ett arbete med mycket kontakter i en trivsam gemenskap.
Upplysningar
Kontaktpersoner på detta företaget
Stadsbyggnadsdirektör Inga Hallén
046-35 63 38