OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
OM TJÄNSTEN:
Friday söker för kunds räkning en receptionist till ett vikariat på 3 månader med start 1/12. Rollen kommer att vara placerad i centrala Göteborg och passar utmärkt för dig som vill komma till en arbetsplats med god sammanhållning och högt i tak. Utöver ditt ansvar för receptionen kommer du även att ha ett övergripande ansvar för kontorets ytor och agera internt stöd till kollegor som kan behöva hjälp med bokningar, beställningar eller utlämning av material.
Du kommer att få en upplärning av kollega som idag innehar rollen där du får gå bredvid under din första tid. Tanken är att du sedan tar ytterst ansvar för receptionen men kommer att få löpande stöttning av kollega som innehar en delad roll som innefattar reception men också andra arbetsuppgifter.
Dina dagliga arbetsuppgifter omfattar:
Ta emot besökare och vara bolagets ansikte utåt i receptionenHantera post och in/utleveranserSupportera vid möten och konferens - matbeställningar, rumsbokningar etc.Vara behjälplig med utlämning av IT-utrustning och materialHa ansvar för kontorets öppna ytor och se till att det är snyggt och iordningsställt
Bolaget tillämpar dresscode med business casual som standard.
VI SÖKER DIG SOM:
Har tidigare erfarenhet av liknande arbete eller roll där du arbetat med service och att möta kunder/besökareTalar och skriver flytande svenska samt god engelskaHar goda kunskaper i Office-paketet då du kommer att sköta mycket av ditt arbete i något av dessa system
Framförallt kommer vi att lägga stor vikt vid den personliga lämpligheten. Du behöver vara strukturerad, initiativtagande och brinna för att erbjuda fantastisk service i varje möte. För att lyckas i rollen krävs att du är självgående och inte väntar på att få arbetsuppgifter till dig utan tar tag i saker du ser behöver göras. Står disken full, då gör du ett snabbt ryck eller om ett möte bokas med kort varsel har du förmåga att agera snabbt. Du är en person som har ett gott ordningssinne och servar organisationen utan att man märker av det.
OM ANSTÄLLNINGEN:
Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer att vara anställd av Friday men arbeta ute hos vår kund.
ÖVRIG INFO:
Omfattning: HeltidStart: 1/12 (ev. kan det skjutas med 1-2 veckor vid behov)Placering: GöteborgKontaktuppgifter: Dino SegetaloLön: Fast månadslön
Ansök genom att klicka på länken nedan. Kom ihåg att vara snabb med din ansökan då vi gör löpande urval av kandidater och att annonsen kan stängs ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
OM FRIDAY:
Genom att vara en partner både till våra kandidater och kunder strävar vi efter att hitta den bästa matchningen. Det gör vi genom att lära känna våra kunder och kandidater på riktigt! Vi ser självklart till att kunskaps- och erfarenhetskrav matchar, men framförallt lägger vi vikt vid samsyn kring värderingar och företagskultur som båda parter värdesätter.
Vår passion är att hjälpa människor till rätt roll, arbetsplats och sammanhang inom IT och teknik. Därför grundade vi Friday med ambition att hjälpa dig till jobbet som ger dig fredagskänslan – varje dag!
Vi riktar oss främst till dig som är i början av din karriär eller studerar vid högskola/universitet inom IT och Teknik.
Vår övertygelse är att människor uppnår sin fulla potential när man ser fram emot att gå till jobbet varje morgon. ”Friday – everyday”, hur låter det?