Receptionist till Advokatbyrå

Arbetsbeskrivning

Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang. 

Om tjänsten:  
För omgående start söker vi nu en receptionist till ett uppdrag som är tillsvidare. Detta är ett konsultuppdrag via Ryska Posten Bemanning och vår kund är en advokatbyrå som har kontor centralt i Stockholm. Du som receptionist kommer att arbeta med sedvanliga receptionssysslor så som att ta emot besökare, svara i telefon, beställa material, posthantering, enklare ekonomiuppgifter och ansvara för att kontoret är snyggt och prydligt. Arbetstiderna är måndag – torsdag klockan 08.00-16.00 och fredag klockan 08.00-18.00. 

Vem söker vi:  
Vi söker dig som tidigare har arbetat som receptionist och det är meriterande om du har arbetat på en advokatbyrå. Du har goda kunskaper i Officepaketet samt talar och skriver svenska och engelska obehindrat. Som person är du social, positiv och flexibel. En självklarhet är att du är serviceminded och prestigelös. Du är strukturerad, initiativtagande och lösningsorienterad. För att lyckas i rollen har du även skinn på näsan, ett öga för detaljer och förmågan att alltid ligga steget före.  

Skicka in din ansökan omgående, urval sker löpande.     
Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Ida Eriksson

Rakel Lilja

Vedrana Hubanic, Ansvarig Göteborg
031 - 320 33 01

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ryska Posten
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid/ Ej specificerat
  • Publicerat: 18 augusti 2016

Besöksadress

Sandhamnsgatan 63B
None

Postadress

None
STOCKHOLM, 11528

Liknande jobb


25 november 2024

22 november 2024