OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en utåtriktad och prestigelös person?Vill du jobba på ett företag som är i en god utvecklingsfas som har högt i tak och en ung dynamisk miljö?Då kan detta vara ett jobb för dig!För vår kunds räkning, en internationell advokatbyrå i centrala Stockholm, söker vi en receptionist på deltid.Arbetstiderna är från 12-18, med en halvtimmas rast.Tjänsten ska tillsättas omgående och du kommer under tre månader att vara anställd av Inhouse och uthyrd till vår kund för att därefter, om allt går bra, bli rekryterad till advokatbyrån.Du kommer att arbeta i mycket moderna och trevliga lokaler i centrala Stockholm.Du kommer att ansvara för telefonpassning, mottagning av besökare, bud- och posthantering, beställning av luncher och fika, innehav av handkassa, beställning av kontorsmaterial samt konferensrumsbokning.Du kommer även att ansvara för att kök och övriga lokaler är välskötta och prydliga. Bakgrund Du behöver inte tidigare ha arbetat som receptionist, dock är det meriterande om du har arbetslivserfarenhet från serviceyrken.Du uttrycker dig väl i tal och skrift i både svenska och engelska.Då advokatbyrån jobbar mot Baltikum är det även meriterande om du har kunskaper i något av de baltiska språken.Du har även övergripande kunskaper av Officepaketet. Personlighet Du är en glad och utåtriktad person som älskar att ge service och är lite av en mångsysslare.Du är prestigelös och har inget emot att rycka in där det behövs.Du innehar även förmågan att vara proaktiv och därmed se vad som behöver göras. Låter detta som ett arbete som passar dig är du varmt välkommen att ansöka via Inhouse hemsida, www.inhouse.se under lediga tjänster..Urval kommer att ske löpande.Bifoga CV, personligt brev och gärna ett foto.
Kontaktpersoner på detta företaget
Thomas Nyström
0704339722
Elin Siggelin
Maria Bergholtz
Anders Stenbeck
Ellinor Danielsson
Katharina Hjorth
Ellinor Danielsson
0704315018
Elin Siggelin
Katharina Andersson
Katharina Andersson
0704315013