OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Uppskattar du mycket kontakt med människor och behärskar du att hantera flera uppgifter samtidigt? Då kanske du är rätt person för vår receptionisttjänst på en etablerad advokatbyrå i centrala Stockholm. Vi söker en person som vill jobba extra. Arbetstiderna är från 14.00 till 20.00 och kan variera efter behov, där du primärt kommer att svara i telefon, sköta faxen och ta emot besökare till kontoret. Du kommer att vara företagets ansikte utåt då du ansvarar för att ta hand om besökare så det är viktigt att du är positiv, kommunikativ och är serviceminded ut i fingerspetsarna. Det är även viktigt att du är trygg i dig själv samt att du är duktig på att administrera. Du är stresstålig och har en god simultanförmåga då du kommer att ha många bollar i luften. Vi tror att du har jobbat ett antal år som receptionist på ett liknande företag och att du ser en långsiktighet i denna deltidstjänst. Företaget har en MD 110-växel och hänvisningssystemet Onebox, så tidigare erfarenhet av arbete i dessa system är meriterande. Du behärskar engelska flytande i tal och skrift samt har tidigare erfarenhet av administrativt arbete. Stor vikt läggs på god kunskap i Officepaketet.
Kontaktpersoner på detta företaget
Admin.assistent Hanan Toutoundji
08-545 539 90
Rekryteringsansvarig Fanny Kjellberg
08-545 539 90
Affärsområdeschef Carin Helander
08-545 539 90
Rekryterare Sanna Löfgren
08-545 539 90