OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Här är din chans till att få in foten på en modern advokatbyrå och få vara företagets ansikte utåt. Du är anställd som servicekonsult hos oss på Middlepoint men arbetar ute hos vår kund, på en advokatbyrå mitt i Stockholm city. Som receptionist innebär det att du har övergripande ansvar för leverans och utveckling för såväl service som administration.
I dina arbetsuppgifter ingår bland annat:
- Ta emot besökare samt ta hand om telefon och mail
- Administration och arbete i olika system
- Beställningar och bokningar
- Ronderingar, hålla fint i mötesrum och allmänna ytor
- Post och bud, samt leveranser
Vem är du?
Du är en riktigt servicestjärna som alltid sätter kunden först. Du älskar att arbeta strukturerat och noggrant samt gillar kombinationen av service och administration. Tjänsten är högt tempo och du gillar att ha många bollar i luften. För att passa i rollen tror vi att du är en person som är ansvarstagande, social och välkomnande. Du ser lösningar där problem uppstår, är flexibel och självgående.
Krav
- Har erfarenhet av tidigare arbete inom service
- Gymnasieexamen eller högre
- Meriterande om du jobbat med administration sedan tidigare
- Arbetat med Office-paketet
- Flytande i svenska och goda kunskaper i engelsk
Om Middlepoint
På Middlepoint älskar vi alla service och vill förbättra och förenkla våra uppdragsgivares vardag. Om du är en serviceprofil som vill äga ditt uppdrag och varje dag arbeta proaktivt för ständig utveckling av ditt eget servicearbete så har du hamnat helt rätt. Här erbjuder vi självständiga arbeten hos fantastiska varumärken där du verkligen får vara med och göra skillnad. Vi har nominerats till Dagens Industris Gasellpris 2014-2019 och är ett av Sveriges snabbast växande företag. Vi har självklart kollektivavtal samt är ISO-certifierade inom miljö och kvalité.
Om anställningen
Anställningen är en tillsvidareanställning som startar med 6 månaders visstidsanställning. Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är måndag till fredag 8-17. Arbetsplatsen är beläget mitt i Stockholm city och tjänsten startar i augusti.
Som anställd på Middlepoint så erbjuder vi, förutom kollektivavtalets förmåner, även b.la. friskvårdsbidrag, roliga friskvårdsaktiviteter, löpande utbildning, teamaktiviteter, kul företagsfester och stans bästa kollegor!
Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in din ansökan till oss så berättar vi mer.
Vännerna på Middlepoint!
Kontaktpersoner på detta företaget
Sofia Klevedalen
Josefin Lavold