OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du arbeta i en social roll, med många kontaktytor på ett företag där ni värdesätter att ha roligt på jobbet? Då är detta något för dig! I rollen som receptionist på en affärsjuridisk advokatbyrå kommer du vara en del av ett sammansvetsat gäng där ena dagen inte är den andra lik. Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag!
OM TJÄNSTEN
I rollen som receptionist på en affärsjuridisk advokatbyrå i centrala Göteborg kommer du få vara en del av ett företag i utveckling och förändring. Du erbjuds ett varierat arbete där du kommer få ta dig an olika sorters arbetsuppgifter. Du behöver vara social, tycka om att ta ansvar och framför allt ha en känsla för service. Du är inte rädd för att hugga i och strävar efter att alltid göra det där lilla extra. Du brinner för ge en okonstlat hög servicenivå i alla arbetsuppgifter, såväl gentemot företagets klienter som mot dina kollegor.
Du erbjuds:
* Träning varje vecka med en PT
* Friskvårdsbidrag
* Rikskortet
* Tjänstepension
* Tillgång till en hälsocoach mot ett bruttolöneavdrag
* Personalcykel mot ett bruttolönavdrag
* En kultur som präglas av att ha roligt på jobbet
ARBETSUPPGIFTER
Dina arbetsuppgifter kommer bestå av bland annat:
* Ta emot besökare
* Ansvara för events
* Ärenderegistrering, klientuppläggning inklusive jävs- och penningtvättskontroll
* Hantera växeln
* Boka resor och hotell
* Bistå vid hantering av sociala medier och intern information
VI SÖKER DIG SOM
För att lyckas i den här rollen ser vi att du har tidigare erfarenhet från serviceyrket, extra meriterande ser vi det om du har arbetat på ett kontor innan. Du behöver ha en god vana av officepaketet och vi ser gärna att du besitter förmågan att lösa tekniska problem av enklare karaktär som kan tänkas uppkomma.
#
Vi söker dig som är
* Serviceinriktad
* Strukturerad
* Nätverkande
* Självgående
Övrig information
* Start: Enligt överenskommelse
* Omfattning: Heltid
* Placering: Centrala Göteborg
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231