Receptionist till Åhléns sökes!

Receptionist till Åhléns sökes!

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en receptionist till Åhléns nya huvudkontor i centrala Stockholm! Är du serviceminded med ett öga för vad som behöver göras och dessutom intresserar dig för Åhléns varumärke? Då kanske det är dig vi söker!

OM TJÄNSTEN
Som receptionist är du ansiktet utåt gentemot Åhléns medarbetare och besökare. Vi tror att du är en person som vid varje möte erbjuder förstklassig service. Vi söker dig som kan arbeta med start omgående och minst tre månader framåt. Vid rätt match finns det goda chanser till förlängning! Det finns möjlighet att arbeta på heltid, alternativt studera på minst 50% och arbeta 50%.

Du erbjuds


* En plats i en inspirerande miljö med närhet till produkt och design
* Ett brett kontaktnät med olika avdelningar inom bolaget
* Ett intiativtillåtande arbetsplats med möjlighet att själv påverka och bidra till förändringar


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
Som receptionist på Åhléns kommer du arbeta med sedvana receptionsuppgifter som bland annat:


* Välkomna, informera och registrera besökare i receptionen
* Hantera ingående och utgående post/bud
* Ansvara för beställningar och catering
* Ställa i ordning konferensrum och hugga i där det behövs
* På sikt ta sig an administrativa arbetsuppgifter


VI SÖKER DIG SOM
- Har goda kunskaper i Office-paketet
- Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal och skrift
- Kan arbeta heltid mån-fre, 08-17 alternativt 50% i kombination av högskolestudier

Det är även meriterande att du har ett intresse för Åhléns och deras produkter, samt har tidigare erfarenhet av receptionistarbete.

Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid måndag till fredag 8-17 alternativt deltid 50%
* Placering: Centrala Stockholm


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Familjeföretaget Åhléns grundades 1899 i Insjön och är idag ett av Sveriges starkaste varumärken, med varuhus över hela Sverige och e-handel via åhlens.se. Åhléns erbjuder över 1000 egna och externa varumärken och tjänster inom skönhet, mode och hem.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 augusti 2022
  • Ansök senast: 10 september 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


24 augusti 2024

Receptionist, Kåge hälsocentral

Receptionist, Kåge hälsocentral

23 augusti 2024