OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu för Aimo Parks räkning en prestigelös och självgående receptionist. Detta är en tjänst för dig som älskar att ha daglig kontakt med människor, ge god service samt trivs att arbeta administrativt.
Aimo Park är beläget i södra Stockholm, Liljeholmen.
Arbetsbeskrivning
Som medarbete i Aimo Parks reception kommer du att vara den första man möter när man besöker företaget och du har daglig kontakt med kunder, leverantörer och anställda. Rollen som receptionist är en kombination av service och administration. Du är professionell i ditt bemötande och du bemöter alltid andra med ett leende på läpparna. Du kommer bland annat ha ansvar för att öppna och stänga receptionen, te emot och välkomna besökare, hantera post, fakturor och kontorsmaterial, ta emot inkommande samtal och mail, koordinera aktiviteter kring möten så som luncher och fikor, vara behjälplig för medarbetarna internt på företaget samt diverse andra administrativa uppgifter.
Vem är du?
Vi söker dig som är serviceorienterad, engagerad och en problemlösare. Du arbetar med engagemang och entusiasm tillsammans med dina kollegor och ser till att dina arbetsuppgifter blir utförda. Som medarbetare är du ett gott föredöme och tycker om att ha många arbetsuppgifter under en dag. Du har en god förmåga att skapa relationer och förmåga att hantera och koordinera flera olika typer av arbetsuppgifter samtidigt. Du är strukturerad, noggrann, prestigelös och har en god analytisk förmåga. Du har gymnasiekompetens och väldigt bra kommunikativa färdigheter och uttrycker dig mycket väl i både tal och skrift på svenska och engelska.
Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper.
Om Aimo Park
Aimo Park är det ledande parkeringsföretaget i Norden och strävar efter att bli det mest innovativa företaget i branschen med cirka 800 anställda. Aimo Parks uppdrag är att berika kundernas vardag genom smart parkering, mobilitetslösningar och företaget är övertygade om att allt ska ledas av innovation.
Övrig information
Tjänsten är på heltid och är under kontorstider. Denna tjänst är inom ramen för Baronas konsultverksamhet. Fast lön samt tillkommande förmåner ingår via kollektivavtal. Start för tjänsten är omgående enligt överenskommelse och gärna i början av juni.
Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan nu. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Elin Nilsson på elin.nilsson@barona.se
På grund av GDPR kan vi inte ta emot ansökningar via mail, så ansök till tjänsten via vår hemsida.
Varmt välkommen med din ansökan!
Om Barona
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund och levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
Läs mer på http://barona.se/om-oss/