OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Aktiv Ortopedteknik i Sverige AB driver idag ortopedtekniska center på 17 orter i Sverige och utgör tillsammans en del av Ottobock, en av världens ledande leverantörer inom ortopedteknik. Vi tar emot patienter via remiss såväl som privatpersoner som är i behov av proteser, ortoser, sitthjälpmedel och ortopediska skor eller inlägg. Utifrån våra unika samarbeten med medicinsk personal, patienter, anhöriga, brukarorganisationer och leverantörer är vår ambition att kunna erbjuda marknadens bästa möjliga helhetslösning för våra patienter och kunder. Vi vill skapa förutsättningar för ett aktivt liv.
Aktiv Ortopedteknik i Helsingborg-Ängelholm är en del av Aktiv Ortopedteknik i Sverige AB och har idag totalentreprenad på ortopedteknisk service i nordvästra Skåne med huvuduppdragsgivare sjukhusen i Helsingborg och Ängelholm. Vi arbetar idag med alla förekommande typer av ortopedtekniska hjälpmedel för barn och vuxna från ortopediska skor och inlägg till ortoser och proteser på övre och nedre extremitet.
Din framtida utmaning
Du kommer att ingå i en grupp vars arbete syftar till att öka livskvaliteten hos människor. Arbetsuppgifterna är följande:
• Ta emot bokade patienter och inkommande samtal
• Administrativt arbete såsom tidsbokningar, mejl och support till våra kliniska handläggare
• Registrera remisser som kommer in via sesam och på papper.
• Pasis där vi registrerar besöksavgifter
• Överdisk-försäljning
• Beställning, lager/inventering, uppackning och posthantering
• Ta hand om kundfakturor i Palette
• Fakturering
Periodvis är det hög arbetsbelastning som kräver förmåga att hantera många arbetsuppgifter.
Vårt erbjudande till dig
Vi erbjuder dig ett roligt och varierande arbete där du tillsammans med engagerade medarbetare får vara med och göra skillnad för våra medmänniskor. Du kommer ingå i ett team av kollegor med olika professioner.
Tjänsten är en tillsvidareanställning på 100 % med placering i Ängelholm. Arbetstiden är förlagd vardagar under dagtid. Tillträde enligt överenskommelse.
Din bakgrund/profil
Du som söker har minst gymnasiekompetens samt tidigare erfarenhet av administrativt arbete och kundmöten. Fördel är om du tidigare jobbat med något av Region Skånes system Melior, Pasis eller Sesam. Uppge i så fall detta i din ansökan. Nyckeln till att passa för denna tjänst är hög servicekänsla och social kompetens. Du har en mycket god förmåga att självständigt organisera och strukturera ditt arbete, samtidigt som du är flexibel, ansvarstagande och har en god social förmåga.
Hur du ansöker
Skicka din ansökan tillsammans med ditt CV och personligt brev till filippa.plan@aktivortopedteknik.se. Märk ansökan med ”Receptionist Ängelholm” i ämnesfältet samt när du tidigast skulle kunna börja.
Har du frågor om tjänsten, vänligen kontakta Filippa Plan, bitr Verksamhetschef, på mejladressen ovan.
Vi vill ha din ansökan snarast, dock senast den 31/10 2022. Urval sker kontinuerligt varför tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Besök gärna vår hemsida för mer information: www.aktivortopedteknik.se