OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Aktiv Ortopedteknik AB driver idag ortopedtekniska center på 16 orter i Sverige och utgör tillsammans en del av Ottobock, en av världens ledande leverantörer inom ortopedteknik. Vi tar emot landstingspatienter såväl som privatpersoner som är i behov av proteser, ortoser, sitthjälpmedel, ortopediska skor eller inlägg. Utifrån våra unika samarbeten med medicinsk personal, patienter, anhöriga, brukar-organisationer och leverantörer är vår ambition att kunna erbjuda marknadens bästa möjliga helhetslösning för våra patienter och kunder. Vi vill skapa förutsättningar för ett aktivt liv.
Aktiv Ortopedteknik har idag totalentreprenad på ortopedteknisk service inom region Sörmland. Vi arbetar med alla förekommande typer av ortopedtekniska hjälpmedel och arbetet bedrivs i nära samarbete med sjukvården genom bl.a. teamsamverkan.
Din framtida utmaning
Som receptionist/försäljare hos oss är du vår första kontakt med Lasarettets vårdavdelningar. Du tar också emot bokade patienter och inkommande telefonsamtal samt utför administrativt arbete såsom tidsbokningar, kassahantering, fakturering, arkivering etc. Du hjälper kunder med utprovning och försäljning av skor, packar upp post och varor. Periodvis är det hög arbetsbelastning som kräver förmåga att hantera många arbetsuppgifter effektivt med hög kvalitet på service och bemötande.
Vårt erbjudande till dig
Vi erbjuder dig ett roligt och varierande arbete där du tillsammans med engagerade medarbetare får vara med och göra positiv skillnad för våra medmänniskor.
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid som inleds med en 6 månaders tidsbegränsad anställning. Tillträde enligt överenskommelse. Arbetstiderna är dagtid, vardagar, och du rapporterar till verksamhetschefen.
Din bakgrund/profil
Hög servicekänsla och social kompetens är nyckeln till att passa för denna tjänst. Du som söker har minst gymnasiekompetens och tidigare erfarenhet av administrativt arbete. Du har även en god datavana. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av receptionsarbete, administrativt arbete inom vården samt viss ekonomihantering såsom fakturering.
Du som söker är nyfiken på nya utmaningar och inte är rädd för att hugga i. Du har en mycket god förmåga att organisera och strukturera ditt arbete samtidigt som du är flexibel, ansvarstagande och har en god social förmåga.
Hur du ansöker
Skicka din ansökan tillsammans med ditt CV och personligt brev till niclas.nyhlen@aktivortopedteknik.se. Märk ansökan med ”receptionist/försäljare” i ämnesfältet. Vi vill ha din ansökan snarast, dock senast den 4 april 2021.
Har du frågor kring tjänsten, vänligen kontakta Niclas Nyhlén, verksamhetschef, på mailadressen ovan. Urval sker kontinuerligt varför tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Besök gärna våra hemsidor för mer information: aktivortopedteknik.se, ottobock.se.