OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Aktiv Ortopedteknik AB driver idag ortopedtekniska center på 16 orter i Sverige och utgör tillsammans en del av Ottobock, en av världens ledande leverantörer inom ortopedteknik. Vi tar emot landstingspatienter såväl som privatpersoner som är i behov av proteser, ortoser, sitthjälpmedel, ortopediska skor eller inlägg. Utifrån våra unika samarbeten med medicinsk personal, patienter, anhöriga, brukar-organisationer och leverantörer är vår ambition att kunna erbjuda marknadens bästa möjliga helhetslösning för våra patienter och kunder. Vi vill skapa förutsättningar för ett aktivt liv.
Aktiv Ortopedteknik har idag totalentreprenad på ortopedteknisk service inom region Uppsala. Vi arbetar med alla förekommande typer av ortopedtekniska hjälpmedel och arbetet bedrivs i nära samarbete med sjukvården genom bl.a. teamsamverkan. Aktiv ortopedteknik bedriver klinisk verksamhet i Uppsala samt närmottagning i Tierp och Enköping.
Din framtida utmaning
Som receptionist hos oss tar du emot bokade patienter och inkommande telefonsamtal samt utför administrativt arbete såsom tidsbokningar, kassahantering, fakturering, arkivering etc. Periodvis är det hög arbetsbelastning som kräver förmåga att hantera många arbetsuppgifter effektivt med hög kvalitet av service-, och bemötande. Rollen som receptionist innebär att du ska vara behjälplig med viss logistik såsom beställning och uppackning av inkommande varor och färdigställning av leveranser, posthantering etc.
Vårt erbjudande till dig
Vi erbjuder dig ett roligt och varierande arbete där du tillsammans med engagerade medarbetare får vara med och göra positiv skillnad för våra medmänniskor. Du kommer ingå i ett team av 2 administratörer och dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara att bemanna receptionen och växel, administrativt arbete samt att hantera logistik och service på företaget.
Tjänsten är ett heltidsvikariat på ca två månader med start omgående, placering i Uppsala. Arbetstiderna är dagtid, vardagar.
Din bakgrund/profil
Hög servicekänsla och social kompetens är nyckeln till att passa för denna tjänst. Du som söker har minst gymnasiekompetens och tidigare erfarenhet av administrativt arbete. Du har även en god datavana. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av receptionsarbete, administrativt arbete inom vården samt viss ekonomihantering såsom fakturering.
Du som söker är nyfiken på nya utmaningar och inte är rädd för att hugga i. Du har en mycket god förmåga att organisera och strukturera ditt arbete samtidigt som du är flexibel, ansvarstagande och har en god social förmåga.
Hur du ansöker
Skicka din ansökan tillsammans med ditt CV och personligt brev till bo.andersson@aktivortopedteknik.se. Märk ansökan med ”receptionist” i ämnesfältet. Vi vill ha din ansökan snarast, dock senast den 30 November 2020. Har du frågor om tjänsten, vänligen kontakta verksamhetschef Bo Andersson på ovan mailadress. Urval sker kontinuerligt varför tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Besök gärna våra hemsidor för mer information: aktivortopedteknik.se, ottobock.se.