Receptionist till Allianz Trade

Arbetsbeskrivning

SNABBFAKTA:

Arbetstider: måndag - fredag mellan kl. 08:00-17:00
Ort: Stockholm
Startdatum: Omgående
Anställningsform: Allmän visstidsanställning

VILKA ÄR ALLIANZ TRADE?
Allianz Trade är världsledande inom kreditförsäkring och har kontor över hela världen. De erbjuder lösningar och rådgivning inom kreditförsäkring, internationell inkasso och garantigivning. Mångfald och inkludering är något som Allianz har stort fokus på samt värderar högt.

Deras kontor är beläget centralt i Stockholm på Sveavägen. Dina arbetstider kommer att vara måndag-fredag mellan klockan 08.00-17.00.

OM TJÄNSTEN:
I rollen som receptionist kommer du bland annat att ansvara för att ta emot besökare, genomföra administrativa arbetsuppgifter samt hålla rent och snyggt på kontoret. Du kommer även att genomföra enklare arbetsuppgifter inom IT, utan krav på tidigare erfarenhet.

Du har en naturlig fallenhet för att se vad som behöver göras och du gör gärna det där lilla extra för att kunder såväl som kollegor ska känna sig välkomna. Du kommer att vara en viktig person för att säkerställa en hög servicenivå till samtliga på kontoret samt då du är ansiktet utåt för företaget.

Du kommer att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som:

- Välkomna besökare
- Post- och budhantering
- Kontaktperson för leverantörer, hyresvärd etc.
- Kontaktperson för IT-kontoret och genomföra enklare IT-uppgifter så som att installera datorer etc.
- Hantera beställningar
- Förbereda inför möten


VEM ÄR DU?
Som person är du social, självgående och serviceinriktad. För att lyckas i rollen tror vi att du är initiativtagande, hjälpsam och har ett öga för detaljer. Vidare är du professionell, ansvarsfull och du trivs att arbeta självständigt.

- Har tidigare arbetat inom service
- Har goda kunskaper inom Officepaketet
- Kan uttrycka dig väl på svenska och engelska i både tal och skrift
- Meriterande om du tidigare arbetat som receptionist


VAD ERBJUDER VI?

Som anställd på Bara Posten Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård.

ÖVRIG INFORMATION

- Den här rekryteringsprocessen hanteras av Bara Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Bara Posten Bemanning och blir uthyrd till vår kund.


- Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.


- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se


OM BARA POSTEN BEMANNING
Bara Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Bara Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bara Posten Bemanning
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 september 2022
  • Ansök senast: 22 februari 2023

Liknande jobb


22 november 2024