OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Academic Work söker för kunds räkning en kundmottagare/receptionist till ett företag inom återvinningsbranschen. Företaget är en etablerad återvinnare av järn- och metallskrot, vars huvudsakliga uppgift är att ta hand om och förädla järn- och metallavfall från industri, handel och kommuner. Företagets kunder består främst av byggföretag, elektrikerfirmor och VVS-firmor etc. som byter in material (kopparrör etc.) mot ersättning. Som kundmottagare jobbar du nära platschefen och förmannen på företaget. Du kommer att få gå dubbelt med den person som idag jobbar med liknande uppgifter. Huvudsakliga arbetsuppgifter: - Bemanna receptionen och ta emot kunder - Väga in material på en skrotvåg och betala ut ersättning med check eller avräkning - Göra transportbeställningar via kontorets datasystem - Administrativt arbete som att sortera papper i pärmar, sortera post, skriva ut prislistor - Ta emot telefonsamtal och koppla vidare Du kan även få arbeta med lite större projekt, så som att genomföra kundundersökningar via telefon samt följa med ut på kundbesök. Eftersom du kommer att hantera stora ekonomiska värden gör vi eventuellt ett utdrag ur UC innan anställning. OBS! Kontoret i Solna har semesterstängt v. 28-31. De första två veckorna kommer du då att jobba på kontoret i Spånga. De andra två veckorna är du ledig. Då tjänsten ingår i vår uthyrningsverksamhet, kommer du att vara anställd hos Academic Work, men jobba ute hos kunden. Krav på person: Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av kunder, service och är van att ta ansvar. Det är en merit om du har jobbat i reception. Som person är du social, öppen, självständig, noggrann och givetvis serviceminded i alla lägen. Då vår kund främst består av manliga medarbetare och kunder ser vi gärna kvinnliga sökande. Det är en viss "bygg-jargong", så du bör dock ha lite skinn på näsan. För rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter inom företaget, så du bör vara intresserad av en långsiktig anställning. Start: omgående Omfattning: heltid till slutet av september (eventuellt längre) Arbetstid: må-to: 07.00 - 16.00, fredag: 07.00 - 15.00 Lokal: Solna Lön: 110 kr/h (123 kr/h inkl. semesterersättning) Vi arbetar fortlöpande med tillsättningen och ser därför gärna din ansökan så snart som möjligt! Referens: KM17151 Annons: 2007-05-23 OBS! Märk din ansökan "Receptionist Solna"
Kontaktpersoner på detta företaget
Konsultchef Jenny Norling
08-562 448 44
Konsulychef Sara Andersson
08-56244871
Konsultchef Lena Norberg
Konsultchef Rahel Habtegabir
08-52258922
Konsultchef Sara Dahl
08-56246770
Consultant Manager Assistant Maria Udén
08-522 57611
Konsultchef Rahel Habtegabir
08 - 54 25 89 22
Konsultchef Jenny Rydberg
Konsultchef Natasha Cordero
0852258947
Konsultchef Sara Dahl